سرقت مرگبار دزد نقابدار از خانه زوج سالخورده



اخبار حوادث - سرقت مرگبار دزد نقابدار از خانه زوج سالخورده/ همسر مجروح شاهد مرگ شوهرش بود

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری سارق قاتل که چند روز قبل پیرمرد 85 ساله‌ای را به قتل رساند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد معصومی، اظهار کرد: در 27 مهرماه سال جاری مأموران انتظامی شهرستان فامنین در جریان یک فقره درگیری در یکی از منازل سطح این شهرستان قرار گرفتند و برای بررسی موضوع به محل حادثه عزیمت کردند.
 
وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد ضارب نقابدار که به قصد سرقت وارد منزل مذکور شده بود، پس از مضروب کردن صاحبان خانه از محل گریخته است.
 
فرمانده انتظامی فامنین ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد پیرمرد 85 ساله به علت شدت جراحات وارده در ناحیه گردن به قتل رسیده و همسر وی نیز زخمی شده که توسط یگان‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.
 
وی اظهار داشت: با انجام تحقیقات میدانی مقتول به نام "م" 29 ساله شناسایی و با هماهنگی قضایی و تحقیقات محلی اقدامات بعدی پلیس در خصوص دستگیری قاتل آغاز شد.
 
معصومی با اشاره به تحقیقات محسوس و غیر محسوس و استفاده از شگرد پلیسی در شناسایی قاتل متواری اشاره و آن را از جمله اقدامات پلیسی دانست که سبب شناسایی متهم فراری و رمز گشایی این پرونده قتل شد.
 
وی با اشاره به دستگیری قاتل در محور اصلی ساوه - فامنین خاطرنشان کرد: در کمتر از 10 روز و با کار بسیار سنگین مجموعه آگاهی شهرستان و همراهی دیگر واحدهای انتظامی، رمز گشایی این پرونده قتل و دستگیری قاتل صورت گرفت و متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در خاتمه بیان داشت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات به عمل آمده ابتدا منکر موضوع شد اما پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و انگیزه اصلی خود را سرقت اعلام کرد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------