باز هم سرقت با خوراکی مسموم



اخبار حوادث - باز هم سرقت با خوراکی مسموم

مردی که پس از بیهوش‌کردن جوانی دانشجو از او سرقت کرده بود به دام افتاد. پلیس از شاکیان احتمالی این مرد خواست برای پیگیری پرونده اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ما، جوانی دانشجو روز 10خرداد با مراجعه به کلانتری ترمینال‌جنوب به ماموران اعلام کرد سه‌روز پیش زمانی که با اتوبوس بین‌شهری بیرجند- تهران به‌سمت تهران در حرکت بوده، توسط یکی از مسافران بیهوش شد و پس از سه‌روز در بیمارستان به‌هوش آمده است.


کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت به عنف به شیوه بیهوشی» به تحقیق در این‌باره پرداختند.


جوان دانشجو پس از حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: «روز هفتم خرداد به قصد آمدن به تهران، در کمربندی قم سوار اتوبوس بین‌شهری شدم که از بیرجند به تهران می‌آمد. مردی میانسال به‌عنوان مسافر کنارم نشست.

 

این شخص پس از دقایقی باب صحبت را باز کرد و شکلات به من تعارف کرد. وقتی دیدم این شخص از شکلات‌های خودش می‌خورد، من نیز شکلات تعارفی را خوردم اما پس از دقایقی کوتاه دچار سرگیجه شدیدی شدم و پس از آن دیگر متوجه هیچ‌چیزی نشدم. وقتی بهوش آمدم، فهمیدم سه‌روز است در بیمارستان هستم. آن زمان بود که فهمیدم تمامی وسایلم شامل لپ‌تاپ، گوشی تلفن همراه، مدارک شناسایی و تمامی وجه‌نقد همراهم سرقت شده است.»


کارآگاهان با انجام چهره‌نگاری و بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار موفق به شناسایی یکی از مجرمان حرفه‌ای با 12 سابقه شدند. مالباخته به محض مشاهده تصویر این مرد 42ساله که «محمد» نام دارد، او را شناخت. بررسی سوابق محمد نشان داد وی از سال76 تاکنون، بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف از جمله قاچاق موادمخدر، سرقت خودرو، سرقت داخل خودرو، قاچاق مشروبات الکلی و... دستگیر شده است.


پس از شناسایی هویت «محمد» و انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهم در منطقه پیروزی شناسایی و وی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.


سرهنگ داوود فرد، رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به اعتیاد شدید متهم به مصرف موادمخدر از نوع شیشه، با تایید این خبر گفت: «با توجه به تعدد سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف و همچنین شناسایی دقیق او از طرف مالباخته و به‌منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی به‌ویژه سایر مالباختگانی که توسط متهم مورد سرقت به شیوه بیهوشی قرار گرفته‌اند، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم توسط مقام قضایی صادر شده است. اکنون از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند، دعوت می‌شود برای طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، واقع در میدان شهدای پانزدهم خرداد مراجعه کنند.»
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------