کلاهبرداری میلیاردی با پیش فروش آپارتمان



 اخبار حوادث - کلاهبرداری میلیاردی با پیش فروش آپارتمان

فردی که با پیش فروش آپارتمان در غالب طرح ساختمانی 5 میلیارد ریال از 12 شهروند چهارمحالی کلاهبرداری کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ابراهيم رضايي" جانشين فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در تشريح اين مطلب به خبرنگار ما گفت: در پي وصول چندين فقره پرونده مبني بر كلاهبرداري با پيش فروش آپارتمان در غالب طرح ساختماني ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي قرار گرفت و تحقيقات براي دستگيري متهم آغاز شد.

وي به شناسايي محل اختفاي متهم اشاره کرد و گفت: در يک عمليات غافلگيرانه مأموران انتظامي موفق شدند متهم را بازداشت كرده و به پليس آگاهي منتقل کنند.

سرهنگ "رضايي" درباره اعترافات متهم گفت: وي موفق شده بود با سوء استفاده از صداقت 12 نفر از شهروندان با پيش فروش صوري چند واحد آپارتمان 5 ميليارد ريال كلاهبرداري كند كه با اطلاع شهروندان و اقدام به موقع پليس پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و از آن طريق با صدور قرار روانه زندان شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در ادامه به مردم توصيه كرد: اگر قصد انجام معامله و يا نقل و انتقال ملك يا املاكي را داريد حتما از سازمان ها و ادرات مرتبط ، از قانوني و يا معتبر بودن مدارك و اسناد آن با خبر شده و سپس نسبت به خريد و فروش و نقل و انتقال ، اقدام کنید.
اخبار حوادث - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------