قتل مرد عاشق به دست همسرش/ راز جنایت پس از 4 ماه فاش شد



اخبار حوادث - قتل مرد عاشق به دست همسرش/ راز جنایت پس از 4 ماه فاش شد

راز قتل مرد عاشق پیشه که توسط همسرش کشته شده بود،‌با تلاش ماموران پلیس آگاهی زنجان فاش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پلیس زنجان 17 تیرماه در جریان مرگ مردی حدودا 35 ساله به دلیل مسمویت دارویی در بیمارستان قرار گرفت.
 
مشاهدات اولیه گواه این بود که این مرد به دلیل خوردن قرص سمی دچار مسمویت شده و دقایقی پس از انتقال به بیمارستان توسط همسرش جان خود را از دست داده است.
 
کارآگاهان پلیس آگاهی که به مرگ این مرد میانسال مشکوک شده بودند،‌ جسد را به پزشکی فرستاده تا از صحت مرگ طبیعی مطمئن شوند، ‌ولی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی متوجه جناتی شدند که احتمال می‌رفت از سوی همسر متوفی صورت گرفته شده باشد.
 
پس از کنترل نامحسوس همسر مرد فوت شده و همچنین تحقیقات میدانی ماموران دریافتند که مرحوم به همسرش بسیار علاقه داشته و همین باعث شده بود تا محدودیت‌های افراطی زیادی برای همسرش به وجود آورد.
 
در قدم بعدی ماموران پلیس توانستند ردپایی از مردی آشنا به نام مجید در پرونده پیدا کنند، لذا سریعا این مرد دستگیر و در بازجویی‌های فنی و پلیسی اعتراف کرد : من برای همسر متوفی که نسرین نام دارد قرص برنج خریداری کردم و او نیز برای رهایی از محدودیت‌های شوهرش به بهانه اضافه وزن آن را به خورد همسرش می‌دهد.
 
سرهنگ جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی استان زنجان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: سخت‌گیری و ایجاد محدودیت به بهانه‌ علاقه و رصد غیر متعارف دلیل این قتل بوده است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------