پایان 34 سال زندگی مخفیانه قاتل فراری در کوه‌های کردستان/ قاتل: مقتول قصد کشتن من را داشت



اخبار حوادث - پایان 34 سال زندگی مخفیانه قاتل فراری در کوه‌های کردستان/ قاتل: مقتول قصد کشتن من را داشت

قاتل فراری پس از گذشت 34 سال در مخفیگاه خود در کوه های کردستان دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ با دستگیری شخصی به هویت «الف – س» توسط  پلیس استان کردستان و به دست آمدن سرنخی از یک قاتل متواری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه مشخص شد، برادرقاتل بنام «ح-س» درشهرستان سنندج عکاسی داشته و مامورین جهت انجام تحقیقات به سراغ نامبرده رفته وکسب اطلاع نموده که برادر قاتل اعلام نمود ؛ برادرش در روستای گاودره حوالی شهرستان سنندج اقامت دارد.

مامورین به همراه برادرقاتل به روستامراجعه و سپس به درب منزل مقتول رفتند و اعلام داشتند «الف- س» در کوه‌های اطراف روستا در مخفیگاه خود استراحت می‌کند .

دونفر از پرسنل به همراه برادر قاتل به سمت مخفیگاه به حرکت درآمده که به مخفیگاه متهم رسیده که در حال استراحت بوده و وی را ازخواب بیدارنموده و به دلیل اینکه تعداد مامورین اعزامی جمعاَ۳ نفر بوده فقط با آرامش با قاتل صحبت کرده و از هرگونه اقدام تنش زا خوداری نمودند.

سرانجام متهم را آورده که در مسیر، قاتل دستش راوارد جیب شلوار کردی که پوشیده بود کرده و یک عددچاقو را از آن بیرون آورده و قصد حمله را داشت که چاقو را از وی گرفته و وی را به روستا آوردند.

در‌‌ نهایت متهم به همراه یکی از برادرانش به پلیس آگاهی منتقل شد و به بزه انتسابی معترف و اعلام نمودکه درسال۱۳۵۹شخصی بنام «س-ح» به همراه دونفردیگرازبرادرانش به درب منزل اینجانب مراجعه و قصدکشتن من را به دلیل برخی اختلاف خانوادگی داشته اندکه من مجبورشدم وی رابه قتل برسانم.

گفتنی است:  پرونده در این خصوص تکمیل و به دادسرا اعزام شد که قاتل روانه زندان گردید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------