باند شرارت و چاقوکشی شرق تهران متلاشی شد



اخبار حوادث - باند شرارت و چاقوکشی شرق تهران متلاشی شد

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شرق تهران از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار توسط ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ قاسملوئی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی فعالیت‌های شرارت آمیز این اراذل و اوباش که با تشکیل باند شرارت؛ اقدام به درگیری، چاقوکشی، عربده کشی، و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم کرده و تحت تعقیب قضایی نیز بود، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به فعالیت شرارت آمیز این این افراد که با در دست داشتن قمه و چاقو ضمن عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت اقدام به ضرب و جرح فردی در یکی از روستا‌های شهرستان ورامین کرده بودند، افزود: در پی تحقیقاتی وسیع و دامنه دار، پلیس مخفیگاه مته‌مان را شناسائی و مته‌مان را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

قاسملوئی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده چندین فقره سابقه کیفری در سوابق مجرمانه خود دارند؛ خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده جرائمی از قبیل؛ شرکت در نزاع منجربه جرح عمدی، شرکت در نزاع دسته جمعی، تخریب ورود به عنف، درگیری و شرارت و اخلال درنظم عمومی، و... را در سوابق کیفری خود دارند.

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شرق تهران در خاتمه با اشاره به رضایت شهروندان و عموم مردم از دستگیری این افراد افزود: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------