اتهام تجاوز در پرونده ٢ عضو باند «کینگ»



اخبار حوادث - اتهام تجاوز در پرونده ٢ عضو باند «کینگ»

دوعضو باند کینگ که به ده‌هافقره سرقت و زورگیری متهم هستند، با شکایت پسری نوجوان به اتهام تجاوز به عنف به دادگاه کیفری‌ استان تهران فرستاده ‌شدند.

به گزارش خبرنگار ما، اعضای این باند که یک‌ماه قبل توسط ماموران پلیس آگاهی تهران شناسایی و بازداشت شدند، متهم هستند ده‌هافقره زورگیری انجام داده‌اند. متهمان مدتی قبل با تشکیل باندی به نام کینگ در محدوده میدان آزادی، مناطق نازی‌آباد، یاغچی‌آباد، صالح‌آباد، جوادیه، اتوبان تندگویان و اتوبان نواب اقدام به سرقت، زورگیری و شرارت می‌کردند. پس از دستگیری تمامی اعضای گروه، مشخص شد آنها کلمه King را روی دستان خود خالکوبی کرده‌اند.


 آنها درباره خالکوبی توضیح دادند برای اینکه از هم جدا نشوند چنین کاری را انجام دادند. ده‌هافقره شکایت علیه اعضای این باند باعث شد تحقیقات ویژه‌ای در این خصوص انجام شود در حالی که رسیدگی به جرایم آنها ادامه داشت پسری نوجوان از دونفر از این افراد به اتهام تجاوز شکایت کرد.


 این پسر به قضات شعبه٧٤ دادگاه کیفری‌ استان تهران گفت: «روز حادثه در پارکی مقابل خانه مادربزرگم نشسته ‌بودم و با دوستم صحبت می‌کردم که دونفر آمدند و مرا به زور سوار موتور کردند. از ترس اینکه مبادا کشته شوم سکوت کردم. آنها مرا به تپه‌هایی پشت بهشت‌‌زهرا بردند و در آنجا هردو به من به تجاوز کردند و بعد یکی از دوستان آن دونفر مرا روی موتور گذاشت و بازگرداند.»


نوجوان ١٥ساله ادامه داد: «می‌خواستم در برابر این افراد مقاومت کنم اما نتوانستم چون می‌ترسیدم. یکی از آنها قبلا هم مرا به خانه‌اش برده‌ و مورد تجاوز قرار داده ‌بود البته دوستم خیلی سعی می‌کرد از من دفاع کند و چندباری هم با آنها درگیر شد، اما فایده‌ای نداشت. دوستم موضوع را به مادرم اطلاع داد و او هم همه‌چیز را در کلانتری گفت. بعد از آن وقتی فهمیدیم اعضای باند بازداشت شده‌اند، شکایت را پیگیری کردیم.»


یکی از دو‌ متهم زمان رسیدگی به این پرونده به دادگاهی دیگر منتقل شده بود تا به اتهام زورگیری  او رسیدگی شود اما متهم دوم حرف‌های پسر نوجوان را تکذیب کرد و گفت: «من چنین کاری نکرده‌ام حتی اگر این اتفاق افتاده ‌باشد، من نقشی در ماجرا نداشتم. شاید این نوجوان توسط افراد دیگری مورد تجاوز قرار گرفته‌ باشد.


 متهم در مورد اینکه چرا جای ضربات متعدد چاقو روی سرش است گفت: من مبتلا به بیماری اعصاب هستم و چندبار هم سابقه بستری‌شدن دارم، می‌توانید پرونده‌های پزشکی من را بخواهید و ببینید اصلا هم فرد شروری نیستم و اشتباهی دستگیر شده‌ام.


عضو دیگر باند کینگ که به گفته شاکی او را به خانه‌اش بازگرداند نیز گفت: «خوب یادم نیست چه اتفاقی افتاد من به شیشه اعتیاد داشتم. روز حادثه به خانه رفتم تا شیشه بکشم. بعد هم موتورم را برداشتم و به‌سمت بهشت‌زهرا رفتم اصلا یادم نیست چه اتفاقی افتاد و چیزی هم ندیدم که بخواهم در موردش صحبت کنم، اما یادم می‌آید این پسر را سوار موتورم کردم و به نازی‌آباد بازگرداندم.»


سپس مادر پسر نوجوان در جایگاه قرار گرفت او که از سه‌پسر جوان به اتهام تجاوز به فرزندش شکایت کرده ‌بود، گفت: «شوهرم یک‌سال پیش فوت شد. چون کار می‌کنم خیلی نمی‌توانستم کنار بچه‌‌ام باشم و معمولا او را به مادربزرگش می‌سپردم تا اینکه روز حادثه دوستش با من تماس گرفت و گفت چندپسر او را به‌زور سوار موتور کردند و بردند من هم پلیس را خبر کردم و مدتی طول کشید تا متهمان بازداشت شوند. من از دومتجاوز شکایت دارم. از نفر سوم هم به‌دلیل اینکه می‌توانست جلو تجاوز به بچه‌ام را بگیرد و این کار را نکرد و در واقع همکاری کرد تا بچه‌ام را ببرند، شکایت دارم.»


بنا بر این گزارش رسیدگی به پرونده تجاوز به عنف همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------