دزد عاشق پيشه از دسترس خارج شد



اخبار حوادث - دزد عاشق پيشه از دسترس خارج شد

دختر جوان وقتي متوجه شد پدرش به خواستگارش جواب رد داده، فكر نمي‌كرد پسر عاشق پيشه سارق باشد.

به گزارش جوان عصر روز چهارشنبه 23 مهرماه امسال، مرد جواني به كلانتري 161 ابوذر رفت و از دو پسر زورگير شكايت كرد.

وي گفت: لحظاتي قبل در حال عبور از خياباني در همين نزديكي بودم كه تلفن همراهم زنگ خورد. داشتم به تماسم پاسخ مي‌دادم كه ناگهان دو پسر موتورسوار به من حمله كردند و گوشي گرانقيمتم را كه تازه خريده بودم به زور از من گرفتند و گريختند.

براي كمك‌خواهي شروع به داد و فرياد كردم اما خيابان خلوت بود و كسي به فريادم نرسيد.

با طرح شكايت، پرونده به دستور قاضي هاشميان، بازپرس دادسراي ناحيه 34 در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. نخستين تحقيقات نشان داد متهمان زورگيران خشني هستند كه از مدت‌ها قبل در جنوب تهران سرقت و زورگيري مي‌كنند.

كارآگاهان با رديابي گوشي سرقت شده متوجه شدند كه گوشي با يك سيم‌كارت سرقتي فعال شده است. بررسي‌هاي تخصصي نشان داد كه گوشي و سيم‌كارت سرقتي در اختيار دختر 23 ساله‌اي به نام پريسا است.

دختر جوان وقتي مورد تحقيق قرار گرفت سعي داشت با تناقض‌گويي مأموران پليس را فريب دهد اما در بازجويي فني اعتراف كرد كه گوشي گرانقيمت و سيم‌كارت را پسر مورد علاقه‌اش به او كادو داده است.

وي گفت: من مربي باشگاه بدنسازي هستم. مدتي قبل در يكي از پارك‌ها با پسري به نام سيروس آشنا شدم. مدتي كه از آشنايي ما گذشت به هم علاقه‌مند شديم تا اينكه به من پيشنهاد ازدواج داد. مدتي قبل هم به خواستگاري‌ام آمد اما پدرم بعد از تحقيق به او جواب رد داد.
بعد از آن من ارتباطم با سيروس را قطع نكردم. از خانه‌مان قهر كردم و براي خودم خانه‌اي مجردي اجاره كردم. چند روز قبل كه سالروز تولدم بود سيروس من را به رستوراني دعوت كرد و گوشي گرانقيمت همراه يك سيم‌كارت به من هديه داد اما بعد متوجه شدم كه هر دو هديه سيروس سرقتي است.

دختر جوان با پشيماني گفت: سيروس با حرف‌هاي عاشقانه مرا فريب داد به طوري كه من خانواده‌ام را ترك كردم اما الان فهميدم كه چرا پدرم با ازدواج با سيروس مخالفت كرد و اميدوارم خانواده‌ام مرا ببخشند.

كارآگاهان بعد از تحقيق از دختر جوان سيروس را بازداشت كردند. او در بازجويي‌ها به جرم خود اقرار كرد. تحقيقات بيشتر درباره سرقت‌هاي احتمالي متهم ادامه دارد.
اخبار حوادث - جوان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------