داستان های دروغ برای بی‌گناهی در جنایت



اخبار حوادث - داستان های دروغ برای بی‌گناهی در جنایت

داستان‌هایی که عامل قتل یک جوان آشنا برای اثبات بی‌گناهی‌اش پیش روی تیم قضایی و پلیسی قرار داده بود هیچ کدام واقعی نبودند.

این پسر بعد از حمله به پسر جوان پیکر خون‌آلود وی را به بیمارستان رساند اما دیگر کار از کار گذشته بود.


از ساعت 9 شب 29 فروردین ماه سال جاری وقتی مأموران کلانتری 152 خانی‌آباد درجریان درگیری مرگباری در کوچه شماره 46 خیابان دولتخواه قرار گرفتند سناریوی یک جنایت تلخ کلید خورد. صابر 18 ساله که هدف چاقو قرار گرفته بود با وجود انتقال به بیمارستان ضیائیان به کام مرگ فرو رفت.

 

با دستور بازپرس «رودگر» از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و پی بردند دو پسر جوان به نام‌های «احمد» و «محرم» به خاطر اختلاف قدیمی با صابر درگیر شده و احمد با ضربه مرگبار وی را هدف قرار داده و گریخته است.

 

ساعت 12 شب جنایت مأموران پلیس خود را به خانه احمد رساندند و در پشت بام با وی که قصد فرار داشت مواجه شدند. عامل جنایت که می‌دید گرفتار شده است برای فرار به سمت یکی از مأموران حمله کرد و قصد داشت او را به پایین ساختمان پرتاب کند که با واکنش سریع مأمور زمینگیر شد. احمد در بازجویی‌ها ابتدا با داستانی دروغ گفت: در مسیر خانه بودم دیدم صابر روی زمین افتاده است با سرعت او را به بیمارستان ضیائیان رساندم و نمی‌دانم چه کسی به او ضربه چاقو زده است.

 

مأموران در برابر این ادعاها به سراغ محرم رفتند و وی پس از دستگیری رازگشایی کرد و گفت: من با خودرویم مسافرکشی می‌کنم و شب حادثه در محل جنایت نبودم و نمی‌‌دانم چه کسی اسم مرا آورده است چرا که هیچ نقشی در این جنایت نداشتم. اما داستان‌های احمد تمامی نداشت وی مرتب ادعاهای تازه‌ای می‌کرد تا اینکه چاره‌ای جز اقرار ندید و گفت: صابر با برادرم اختلاف داشت و سر همین موضوع کارشان به شکایت کشیده بود اما بعد از چند وقت با رضایت هر دو درگیری‌هایشان به پایان رسید. 

 

وی افزود: شب حادثه تازه از سرکار به خانه آمده بودم که دیدم صابر جلوی در خانه‌مان آمده و شروع به ناسزاگویی می‌کند خودم را بسرعت جلوی در رساندم و با هم درگیر شدیم و نفهمیدم چه اتفاقی افتاد که دیدم صابر غرق در خون است.

 

با این اعترافات و پیدا شدن عامل جنایت احمد پشت میله‌های زندان افتاد و پرونده پس از کیفرخواست آماده رسیدگی شد. بنابر این گزارش، جلسه محاکمه عامل این جنایت روز سه‌شنبه 22 اردیبهشت ماه سال 94 در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی باقری و همراه 4 قاضی مستشار برگزار خواهد شد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------