در جست‌وجوی زن گمشده



اخبار,اخبار حوادث ,گمشدگان

 

پلیس به‌دنبال یافتن زنی است که از ۴ سال قبل به طرز مرموزی ناپدید شده است.

رسیدگی به این پرونده از روز ۱۵ اسفند‌ماه سال ۸۹ آغاز شد. درآن روز زنی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و گفت دخترش سمیه به شکل عجیبی ناپدید شده است.

او گفت: دخترم چند وقت قبل با مردي ازدواج كرد اما او معتاد بود و دخترم را هم آلوده كرد. با وجود اينكه سميه يك فرزند از شوهرش داشت از او جدا شد و مدتي با من و پدرش زندگي مي‌كرد. ولي وقتي شوهرم فوت شد، سميه با ارثيه‌اي كه به‌دست آورد زندگي مستقلي را براي خودش در پيش گرفت تا اينكه فهميدم باز هم با مردي معتاد ازدواج كرده است. او مدتي با اين مرد زندگي كرد تا اينكه يكباره مفقود شد و هيچ‌كس هم از او اطلاعي ندارد.

به‌دنبال اظهارات اين زن به دستور بازپرس هاشميان تحقيقات پليس در اين‌باره آغاز شد. مأموران ابتدا شوهر دوم سميه و برادر او را بازداشت كردند اما آنها ادعا كردند از سرنوشت اين زن اطلاعي ندارد. با اين حال آنها مدتي را در بازداشتگاه گذراندند ولي هيچ ردي از زن گمشده به‌دست نيامد.

 

حالا با وجود گذشت 4سال از مفقود‌شدن سميه بازپرس هاشميان مجوز انتشار تصوير سميه را صادر و از افرادي كه از سرنوشت وي اطلاعي دارند خواست به شعبه سوم بازپرسي دادسراي ناحيه 34تهران مراجعه كنند.

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------