استخدام آدمکش برای تسویه‌ حساب مرگبار



جوان ۲۳ ساله برای پایان دادن به اختلافاتش با مرد ۶۱ ساله، ۲ آدمکش اجیر کرد. او با همدستی قاتلان اجاره‌ای مرد میانسال را به باغی در زنجان کشاند و دست به قتل او زد. تحقیقات پلیس درخصوص این پرونده با ناپدید شدن مرد ۶۱ساله شروع شد.

به گزارش همشهری ، اين مرد اهل اردبيل بود و وقتي خانواده‌اش خبر از گم شدن او دادند، مأموران براي يافتن ردي از وي به تكاپو افتادند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه آخرين بار وي سوار يك پرايد سفيدرنگ ديده شده بود.

بررسي مشخصات اين خودرو مأموران را به مرد جواني به نام مسعود رساند. او در بازجويي‌ها پرده از جنايتي هولناك برداشت و گفت: مدتي قبل من و دوستم از سوي جواني به نام هاشم اجير شديم تا مرد ميانسال را تحويلش دهيم. هاشم مي‌گفت كه با اين مرد اختلاف دارد و مي‌خواهد او را گوشمالي دهد.

ما هم در ازاي دريافت11ميليون تومان به سراغ پيرمرد رفتيم و پس از پرسيدن آدرس، او را سوار ماشينمان كرديم تا راه را نشانمان دهد. اما بعد او را ربوديم و به باغي در زنجان كه هاشم در آنجا منتظرمان بود، برديم. وقتي او را تحويل هاشم داديم، پولمان را گرفتيم و آنجا را ترك كرديم.

با اعترافات مرد جوان، هاشم دستگير شد و اعتراف كرد كه از مدتي قبل به مرد ميانسال مشكوك بود و احساس مي‌‌كرد كه وي براي همسرش مزاحمت ايجاد مي‌كند. براي همين نقشه قتل او را كشيد و با پرداخت مبلغي به 2نفر از دوستانش، از آنها خواست كه مرد ميانسال را نزد او بياورند. هاشم گفت: وقتي آنها مرد ميانسال را به آن باغ آوردند، طنابي دور گردنش انداختيم و 3نفري او را به قتل رسانديم و همانجا نيز دفنش كرديم.

با اعترافات اين مرد، سومين متهم پرونده نيز دستگير و جسد مقتول در باغ مورد نظر پيدا شد. به گفته سرهنگ رحمتي، رئيس پليس آگاهي استان زنجان، براي هر 3متهم پرونده قرار بازداشت صادر شده و تحقيقات تكميلي در اين خصوص ادامه دارد.

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------