دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت



مرد جوان که به خاطر طلب دوران شاگردی‌اش در مغازه‌ای دست به جنایت زده است در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

سرهنگ «سیدحسین سیدحقیقی» گفت: ساعت 2 ظهر شنبه مرد مغازه‌داری در منطقه طالقانی جنوبی کرج به قتل رسید که با حضور پلیس در محل و بررسی موضوع، شاگرد جوان مغازه به عنوان متهم اصلی این حادثه شناخته شد.


وی اظهار داشت: بنا بر اظهارات شاهدان عینی، عامل قتل پس از ورود به مغازه ، با مرد مغازه‌دار درگیر شد که وی با وارد کردن چند ضربه چاقو به مرد مغازه‌دار دست به جنایت زد و گریخت.


سرهنگ سیدحقیقی گفت: با توجه به اهمیت موضوع چند تیم ویژه به محل مورد نظر اعزام شدند و در کمتر از یک ساعت از وقوع جنایت، متهم با دست‌های خونین و حالتی پریشان به محاصره مأموران درآمد و پس از مقاومتی کوتاه دستگیر شد.


وی افزود: پس از دستگیری عامل جنایت از سوی مأموران تجسس کلانتری و بررسی موضوع، یک چاقوی خون آلود کشف و همراه قاتل به کلانتری منتقل شد.


فرمانده پلیس کرج گفت: متهم که دارای یک سابقه کیفری است در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را از ارتکاب این جنایت، اختلاف مالی عنوان کرد.


وی ادامه داد: این قاتل گفت مدت سه سال پیش شاگرد مرد مغازه‌دار بوده که روز حادثه برای دریافت طلب خود به مغازه‌اش رفته که قربانی عصبانی شده و هرگونه بدهی به وی را انکار کرده است.


سرهنگ سیدحقیقی گفت: قربانی با داد و فریاد از قاتل می‌خواهد تا مغازه‌اش را ترک کند که این موضوع باعث درگیری آنها شده و قاتل با چاقویی که همراهش بود با وارد کردن چند ضربه به قلب صاحب مغازه او را به قتل می‌رساند.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------