خشم دردسرساز مرد طلب کار در حمله به پلیس



مردی که برای دریافت پول خود به در خانه آشنایی رفته بود،‌ با سر رسیدن پلیس به سمت مأموران حمله‌ور شد که مورد اصابت گلوله قرار گرفت

ساعت 2 بامداد یکم بهمن ماه مأموران کلانتری جوادیه تهرانپارس با اعلام مرکز 110 از درگیری در میدان پروین و خیابان 96 شرقی مطلع شده و بلافاصله اکیپ گشت 110 این یگان برای بررسی موضوع به محل اعزام ‌شدند. پس از حضور مأموران در محل مشاهده شد یک مرد با مشت و لگد در آپارتمانی را می‌کوبد و به زور قصد ورود دارد.  

 

مأموران برای آرام کردن اوضاع به وی تذکر دادند اما متأسفانه وی بدون توجه به تذکر پلیس در حالی که به عمل مجرمانه خود اصرار می‌کرد با شوکر و اسپری اشک‌آور و یک چاقو به سمت مأموران حمله‌ور شد. 

 

مأموران برای متوقف کردن این شرور با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند اما مرد خشمگین باز هم توجهی نکرد و باز به سمت مأموران حمله‌ور شد که پس از آن مأموران کلانتری برای حفظ جان خود اقدام به شلیک دو تیر جنگی به سمت پای مرد شرور کردند که وی عقب نشست و سریعاً توسط خودرویش محل را ترک کرد. 


 با فرار مرد مهاجم، مأموران در تحقیق از مرد صاحبخانه به نام «سهراب» دریافتند مرد خشمگین به دلیل اختلاف حساب  قصد ضرب و شتم وی را داشته است.  

 

  بدین ترتیب عملیات تعقیب و مراقبت برای دستگیری مرد متواری که «سهیل» نام داشت، آغاز شد.  دقایقی بعد مأموران از طریق مرکز پیام کلانتری 126 تهرانپارس اطلاع یافتند این مرد برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده است.


 در ادامه مأموران کلانتری از آنجایی که احتمال می‌دادند وی همان شرور متواری است سریعاً به این بیمارستان اعزام شدند و در بررسی‌های پلیسی دریافتند فرد تحت درمان همان سهیل است.


 سرهنگ امیر هوشنگ امیری رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس گفت: متهم به دلیل جراحت تحت نظر است و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------