قتل هولناک دختر نوجوان پس از تجاوز/ پلیس: جسد " آلیس" در وضعیت وحشتناکی کشف شد + عکس



یک کارگر ساختمانی اهل کشور لیتوانی به قتل دختر مدرسه‌ای 14 ساله انگلیسی متهم شد. پلیس اسکاتلند یارد تاکید کرد انگیزه قاتل مسائل جنسی بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدارک مستحکم جمع آوری شده علیه قاتل "آرنیس زالکانز"  نشان می دهد که او مسئول ربودن و قتل  دختر 14 ساله است و  طبق گفته  کارگاه "اندی چارلمز" انگیزه قاتل سوء استفاده جنسی بوده است.
 
 DNA "زالکانز"در کفش "آلیس" 14 ساله ، یک ته سیگار در صحنه جرم و همچنین جلد موبایل دختر که در زیر خاک حیاط خانه این مرد دفن شده بود توسط پلیس کشف شد.
 
همچنین پوشش مخصوصی که برای پنهان کردن جسد دختر نوجوان توسط قاتل استفاده شده بود ،با پوشش های ساختمانی که در محل کاراین مرد وجود داشت ، مطابقت می کند.
 
کارگاه "چالمرز" در گفتگو با روزنامه "اسکاتلند امروز" بیان داشت : دلیل مرگ آلیس خفگی گزارش شده است.
 

اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز به دختر

 
وی افزود: ما معتقدیم انگیزه اصلی این مرد مساِئل جنسی بوده با اینکه او هنوز به تجاوز اعتراف نکرده است ولی به نظر می‌رسد مرد جنایتکار پس از سوء استفاده جنسی از این دختر قربانی او را کشته است. همچنین این قاتل تلاش کرده است تا با دقت و کاملا عمدی جسد دختر نوجوان را پنهان و معدوم کند.
 
آلیس آخرین بار در حالی که شبی در پارکی در غرب لندن راه می رفت ، دیده شده بود.
 
کارگاه چالمرز می گوید : جسد" آلیس" در بستر رودخانه  "برنت" نزدیک خانه آن دختر در محله "هانول" در حالی که با طنابی سخت  درون پوششی ساختمانی پیچیده شده بود کشف شد.همچنین روی جسد با یک چرخ دوچرخه و چند بدنه درخت برروی آن پنهان شده بود.
 
وی در ادامه تاکید کرد: جسد "آلیس" 14 ساله به صورت عریان  و در وضعیت وحشتناکی کشف شده بود.
 
جست و جوی گسترده پلیس برای پیدا کردن "آلیس" 14 ساله به مدت 1 ماه ادامه داشت تا زمانی  که در هفته گذشته جسد او کشف شد.
 
خانواده داغدار " آلیس" در بیانیه ای به روزنامه ها گفتند :این غیرممکن است که بتوانیم غم ازدست دادن و مرگ فجیع "آلیس" را توصیف کنیم.مرگ او حفره ای عمیق در زندگی همه ما به جا گذاشته است که هرگز پر نخواهد شد.هرروز و هرلحظه یادآوری "آلیس" ما را دیوانه می کند.مرگ وحشتناک او شوک عمیقی برای همه بود.اقدامی بی احساسانه که هنوز درک و فهم آن برای همه مشکل است.
 
همچنین خانواده مقتول تاکید کردند که سوالات بی جواب بسیاری در ذهن آنها وجود دارد.مثل اینکه مسئولان چرا برای محاکمه  قاتل "زالکانز"  به دنبال زمان بیشتری هستند در حالی که این مرد 41 ساله در گذشته سابقه قتل وحشتناک دیگری را نیز داشته است.او در گذشته  به دلیل قتل همسرش  به صورت فجیع  7سال در زندان به سر برده است.
 
قاتل " زالکانز" با استفاده ازدوربین مداربسته سوپر مارکتی در نزدیکی پارکی که "آلیس" آخرین بار زنده دیده شده بود ، توسط پلیس دستگیر شد.
 
پلیس بیان کرد که " زالکانز" 2 بار به محلی که "آلیس" آخرین بار زنده دیده شده ، بازگشته بود تا گزارشاتی که درباره ناپدید شدن او وجود داشت ،را پیگیری کند.
 
کارگاه "چالمرز" گفت: مدارک و شواهد می گوید "آلیس" قبل از اینکه والدینش متوجه ناپدید شدن او شوند ،مرده بود .بنابراین جست و جوی پلیس در این 1 ماه کاملا بی فایده بوده است و آلیس زودتر از آن در 1 ماه پیش کشته و جسدش پنهان شده بود.
 
محاکمه این قاتل هنوز ادامه دارد و جلسه بعدی دادگاه اواخر این هفته برگزار خواهد شد تا قاضی درمورد حکم این قاتل روانی تصمیم گیری کند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------