دستگیری کیف قاپ های باند "جوجه"



ساعت 21 شامگاه 20 دی ماه سال جاری هنگامی که یک زن و مرد سوار بر خودروی تویوتایشان در خیابان وحدت‌اسلامی در حال حرکت بودند دو موتورسوار جلوی خودروی آنان پیچیدند.

راننده خودروی تویوتا با هدف اینکه با دو جوان موتورسوار تصادف نکند پا روی ترمز گذاشت. همزمان ترک‌نشین از موتور پیاده شد و به سمت زن جوان که در صندلی جلوی خودرویشان نشسته بود رفت و با بازکردن در ناگهان کیف‌دستی او را که در کنارش بود قاپید و به سمت دوستش دوید تا فرار کند اما شوهر این زن با ایجاد سر و صدا از رهگذران کمک خواست و مانع فرار کیف‌قاپ شد و در این صحنه همدستش با موتور گریخت.


دزد کیف‌قاپ وقتی دید در محاصره مردم است به روی آنان چاقو کشید که در این بین گشت کلانتری اتفاقی سر رسید و دزد چاره‌ای جز تسلیم شدن نداشت.


مأموران پلیس پس از دستگیری این دزد خشن در بازرسی از وی، یک میلیون و 500 هزار تومان پول، 90 درهم پول امارات، انگشتر طلا، تعداد گوشی تلفن همراه و گاز اشک‌آور به دست آوردند. این کیف‌قاپ چاقوکش وقتی دید که دستش برای مأموران پلیس رو شده است چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: کیف‌قاپی‌های زیادی از رهگذران در محدوده خیابان وحدت اسلامی، میدان رازی و قزوین با همدستی دوستم انجام داده‌ام.


راننده تویوتا که در صحنه حضور داشت نیز به مأموران گفت: تصورم این بود که تصادفی شده است و ترمز کردم، ناگهان این دزد به سمتم آمد. فکر می‌کردم می‌خواهد آدرسی بپرسد یا حرفی برای گفتن دارد که در خودروی سمت شاگرد که همسرم نشسته بود را باز کرد و ناگهان کیف‌دستی وی را قاپید و با کمک‌خواهی‌هایم نتوانست فرار کند.


این کیف‌قاپ به دستور بازپرس نصرتی برای انجام تحقیقات بیشتر و افشای سایر سرقت‌های احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.


صبح دیروز این تبهکار که بارها به زندان افتاده است در بازجویی‌ها گفت: چند ماه پیش همراه دوستم میلاد در پمپ بنزین مشغول کار بودیم اما پمپ بنزین نیاز به تعمیر داشت و آنجا را تعطیل کردند ما نیز بیکار شدیم.


از آنجا که هر دو به شیشه اعتیاد پیدا کرده بودیم برای اینکه بتوانیم هزینه‌های شیشه خود را تأمین کنیم به فکر سرقت افتادیم و نزدیک دو ماه است که با هم کیف‌قاپی می‌کنیم.


این مرد که «علیرضا» معروف به جوجه است در ادامه بازجویی‌ها به کیف‌قاپی‌های زنجیره‌ای در جنوب تهران اعتراف کرد. وی گفت: زمانی که بچه بودم چون جوجه دوست داشتم جوجه‌های زیادی می‌خریدم بعد از آن معروف به علیرضا جوجه شدم و علاقه خاصی به جوجه‌بازی داشتم.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------