حمله غافلگیرانه پلیس به قرارگاه شرور خطرناک



شرور مسلح در حالی‌که با پناه گرفتن در خانه‌ای، آنجا را مقر عملیات خطرناک خود کرده بود در عملیات پلیس غافلگیر شد.این مرد با شکایت‌های مشابهی در تنکابن در لیست مجرمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

بررسی‌های مأموران پلیس تنکابن نشان داد مرد شرور با درگیری‌ها و قدرت‌نمایی‌های خیابانی جوی از ترس و ناامنی را برای مردم منطقه به‌وجود آورده بود.


مأموران که با دستور قضایی تجسس‌های نامحسوسی را برای به‌دست آوردن ردی از این شرور مسلح در دستور کار خود قرار داده بودند، سرانجام مخفیگاه او را در یکی از روستاهای اطراف نشتارود تنکابن به‌دست آورده و آنجا را تحت نظر قرار دادند.


در جریان این اقدام پلیسی اطلاعاتی، مأموران با اطمینان از اینکه متهم تحت تعقیب در مخفیگاه خود حضور دارد، آنجا را به محاصره خود درآورده و در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند.


متهم در حالی‌که تصور می‌کرد با گزینش این خانه دورافتاده قادر خواهد بود از دید پلیس پنهان بماند وقتی سردی دستبند پلیس را بر دستان خود حس کرد ناچار لب به اعتراف گشود و به اعمال تبهکارانه‌اش اعتراف کرد.


سرهنگ «کیومرث ابراهیمی» با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چند شرارت و درگیری از سوی شخصی به نام «میثم» در یکی از مناطق روستایی بخش «نشتارود» این شهر، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.


وی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از شناسایی مخفیگاه این مرد با دستور قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. سرهنگ ابراهیمی گفت: مأموران در این عملیات از مرد شرور یک تفنگ شکاری و تعدادی ابزارآلات شرارت کشف کردند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------