جنایت خونین با انگیزه کودکانه



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

نگاه‌های چپ چپ انگیزه کودکانه‌ای بود تا جنایتی تلخ رقم بخورد.چهارشنبه 15 بهمن ماه سال جاری مأموران پلیس زرند کرمان در جریان درگیری سه جوان قرار گرفتند و خیلی زود برای پایان دادن به این حادثه خونین وارد عمل شدند. مأموران با حضور در محل دیدند که جوان 19 ساله‌ای به نام «رضا» هدف ضربات چاقوی یک آشنا قرار گرفته است.

دقایقی بعد امدادگران اورژانس خود را به بالای سر پسرجوان رسانده و پس از اقدامات ابتدایی رضا را به بیمارستان سینای زرند انتقال دادند. پسرجوان تحت نظر پزشکان قرار گرفت اما به خاطر شدت خونریزی رضا به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا مأموران برای ردیابی عامل این جنایت وارد عمل شوند.


مأموران در گام نخست به سراغ پسرعموی قربانی جنایت که «حسن» نام دارد رفته و وی که در صحنه جنایت حضور داشت، گفت: با رضا بودم که پسرجوانی از کنارمان رد شد و نگاه‌های چپ چپی به ما کرد که باعث شد بین ما درگیری صورت گیرد همان لحظه دیدم رضا به زمین افتاد و پسرجوان نیز پا به فرار گذاشت.


مأموران در تحقیقات میدانی پی بردند که عامل جنایت «حامد» نام دارد که پس از درگیری به یکی از شهرهای جنوبی کرمان فرار کرده است.
بدین ترتیب، مأموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه حامد را شناسایی و فردای روز جنایت در عملیات غافلگیرانه‌ای قاتل جوان را دستگیر کردند.


حامد در همان بازجویی‌ها گفت: دو پسرعمو از کنارم رد شدند و با هم چشم تو چشم شدیم که باعث شد درگیری لفظی پیدا کنیم و سپس با چاقو و شمشیر به جان هم افتادیم که رضا به زمین افتاد و من از ترس پا به فرار گذاشتم.


«علی‌اکبر عباسی تبار» قاضی پرونده به شوک گفت: خانواده‌ها باید توجه بیشتری به رفتار فرزندان خود و دوستانشان کنند تا به خاطر چنین انگیزه‌های کودکانه‌ای جنایتی رخ ندهد.


وی افزود: خانواده‌ها باید اجازه ندهند فرزندانشان چاقو یا هر نوع سلاح سردی را حمل و نگهداری کنند و در این درگیری اگر از سلاح سرد استفاده نمی‌شد شاهد چنین حادثه مرگباری نبودیم.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------