"بهزاد ساواک" دستگیر شد/ زورگیری گوشی همراه با تهدید چاقو



اخبار,اخبار حوادث ,زورگیری

مرد شروری که معروف به بهزاد ساواک بود پس از زورگیری توسط مالباخته شناسایی و سپس دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 2 و 22 دقیقه بامداد 15 بهمن ماه بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری در آدرس خیابان فلاح، خیابان ابوذر، بلافاصله افسر سرگشت و معاون اطلاعات کلانتری ۱۶۱ ابوذر در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

در بررسی‌های پلیسی مرد جوانی درحالیکه پریشان و نگران به نظر می‌رسید با معرفی خود به هویت "اسکندر" به ماموران مراجعه و اعلام نمود که ۲نفر موتور سوار جوان اقدام به گذاشتن چاقو زیر گلو و به سرقت بردن موبایل وی نموده اند.

با توجه به اهمیت موضوع مشخصات ظاهری افراد از شاکی اخذ و به همراه وی در سطح حوزه استحفاظی گشت زنی‌های هدفمند از سرگرفته شد تا اینکه دقایقی بعد یک دستگاه موتور سیکلت توسط شاکی شناسایی و پس از تعقیب و گریز در حالیکه متهمین با موتور سیکلت به صورت خطرناک اقدام به فرار می‌نمودند در میدان ابوذر، خیابان قربانی دستگیر و موتور سیکلت توقیف گردید.

سرهنگ امیر نوری سرکلانتر دهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمین به هویت‌های بهنام معروف به "بهزاد ساواک" و "مهرداد" توسط شاکی شناسایی و شاکی عنوان نمود شخص "بهنام" اقدام به گذاشتن چاقو زیر گلوی من نمود و در همین راستا متهمین دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان به مقام قضایی ارجاع شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------