پایان سرقت‌های زن شیاد در آرایشگاه های زنانه/ تنه زدن به قصد جیب بری



رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری زن سارقی با ۱۸ فقره سرقت در روز گذشته خبر داد.

سرهنگ علیرضا مرزبانی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دستگیری متهمی به جرم سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۳ کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، بررسی سوابق متهم در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمه و جمع آوری قرائن و دلایل کافی ماموران عرصه را بر متهم تنگ کرده که به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره کش روی و ۶ فقره جیب بری به مبلغ ۲۶۵میلیون ریال در سطح شهر کرمانشاه معترف شد.

وی افزود: با راهنمایی متهم دستگیر شده محل‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و پس از دعوت به حضور و اخذ اظهارات آنان علیه متهم اعلام شکایت کردند.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: پرونده پس از انجام تحقیقات به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار صادره جهت ادامه تحقیقات و کشف سرقت‌های احتمالی دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در خصوص شیوه و شگرد سارق بیان داشت: سارق وارد آرایشگاه‌های زنانه شده و با انداختن چادر خود روی گوشی و کیف افراد مراجعه کننده در فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌کرد و در خصوص جیب بری نیز با تنه زدن به افراد اقدام به سرقت می‌کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------