اعتراف باند «شيشه اي هاي سابقه دار» به زورگيري از مسافران



اعضاي يک باند 4نفره که به «شيشه اي هاي سابقه دار» معروف هستند تا کنون به 13 فقره سرقت خودرو و زورگيري از مسافران اعتراف کرده‌اند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با بيان اين مطلب افزود: آبان سال جاري چندين فقره سرقت به عنف از مسافران خودروهاي سواري در حالي به پليس گزارش شد که بررسي ها نشان مي داد اعضاي اين باند در سرقت خودرو نيز نقش دارند.

به گزارش خراسان، سرهنگ حسين بيدمشکي اضافه کرد: تحقيقات پليسي بيانگر آن بود که اعضاي يک باند حرفه اي با 2دستگاه خودرو سمند و پرايد مسروقه، طعمه هاي خود را به عنوان مسافر سوار مي کنند و سپس در يک فرصت مناسب اموال آنان را به سرقت مي برند بنابراين ماموران انتظامي وارد عمل شدند و يکي از سارقان را که جواد نام دارد در حالي که سوار بر پرايد مسروقه بود دستگير کردند.

وي تصريح کرد: اين متهم در مراحل بازجويي 3 همدست ديگر خود را نيز به پليس معرفي کرد که اعضاي ديگر باند نيز در منطقه همت آباد مشهد توسط ماموران انتظامي دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي خاطرنشان کرد: 4 عضو اين باند که 24 تا 26 سال دارند همگي معتاد به شيشه هستند و از 4 تا 8 فقره سابقه کيفري دارند.

سرهنگ بيدمشکي با اشاره به اين که متهمان تاکنون به 13فقره زورگيري از مسافران اعتراف کرده اند گفت: متهمان بيشتر سرقت هاي خود را در مناطق قاسم آباد، خواجه ربيع، پليس راه امام هادي (ع) ، ميدان امام خميني (ره) و ... انجام داده اند.

اين مقام انتظامي يادآور شد: آنان گوشي هاي تلفن همراه و وجوه نقدي مسافراني را که سوار خودرو مي شدند به عنف سرقت مي کردند و اقدامات مجرمانه خود را نيز با 2 دستگاه خودرو سمند و پرايد مسروقه انجام مي دادند که بررسي ها در اين باره همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------