مرگ پایان تیراندازی به سمت تکاوران/ قتل و سرقت مسلحانه در پرونده 2 شرور



فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند اشرار مسلح و به هلاكت رسیدن دو نفر از این اشرار در شهرستان " كازرون" خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار "احمدعلی گودرزی" گفت: در پی چندین ماه شرارت دو تن از اشرار در منطقه "ماهور گركانی" بخش "خشت" كه در سوابق خود راهبندی های مسلحانه، یك مورد قتل مسلحانه در استان بوشهر و چندین مرحله درگیری مسلحانه با ماموران داشتند، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران نیروی انتظامی استان فارس قرار گرفت .

وی تصریح كرد : بعد از چندین ماه كار اطلاعاتی و پلیسی روی این افراد همكاران یگان تكاور نیروی انتظامی استان فارس در قرارگاه عملیاتی صالحین بعد از ردیابی دو نفر از اشرار مسلح شهرستان كه دارای سوابق متعدد شرارت بودند، در كمین ماموران انتظامی گرفتار شدند كه طی درگیری مسلحانه با ماموران ، هردو نفر آنها به هلاكت رسیدند .

سردار "گودرزی" افزود : از این اشرار دو قبضه اسلحه كلاشینكف ، تعدادی خشاب و مهمات ، یك دستگاه موتورسیكلت، دوربین و مقادیری تجهیزات نظامی كه جهت اعمال مجرمانه مورد استفاده قرار می دادند و همچنین در درگیری با ماموران از آنها استفاده كرده بودند، كشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینكه سه نفر دیگر از اعضای این باند در ماموریتهای دیگر توسط ماموران انتظامی كازرون دستگیر شده بودند، اظهار داشت : این اقدامات مقتدرانه نیروی انتظامی موجی از شادی را برای مردم و عشایر منطقه به همراه داشته و مردم مراتب تقدیر و تشكر خود را به نیروی انتظامی ابراز داشتند .

وی خاطرنشان كرد: با راه اندازی قرارگاه عملیاتی صالحین انتظامی استان همه همكاران ما در نیروی انتظامی بسیار سختگیرانه با افرادی كه مخل نظم و امنیت در سطح استان باشند و بخواهند با اقدامات مجرمانه خودشان ناامنی ایجاد كنند به شدت برخورد خواهند كرد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------