شبیخون پلیس به راهزنان بزرگراه



اخبار,اخبار حوادث , زورگیری

پنج مرد خشن سوار بر دو خودرو به راهزنی در اتوبان تهران- کرج دست می‌زدند. این تبهکاران با تصادف‌های ساختگی طعمه‌هایشان را متوقف می‌کردند و با حمله به آنان دار و ندارشان را به تاراج می‌بردند.

در شگرد دیگر این باند، وقتی خودروهای قاچاقچیان شناسایی می‌شد، در نقش پلیس دستور ایست داده و به اجرای نقشه‌شان دست می‌زدند.


 ساعت 5/4 صبح دوشنبه 18 اسفندماه سرنشینان دو خودرو سواری پس از تعقیب خودرو دو برادر در اتوبان کرج- تهران در صحنه ساختگی با آن تصادف کردند.


دو برادر هنوز از این تصادف در شوک بودند که ناگهان پنج مرد از دو خودرو دیگر پیاده شده و با قفل فرمان و قمه به آنها حمله کردند؛ ابتدا شیشه‌های خودرو را شکسته و با وحشت آفرینی دو برادر را پیاده کردند و هنوز نتوانسته بودند نقشه‌شان‌را به مرحله اجرابگذارند که خودرو گشت با چراغ‌گردان‌های قرمز رنگ آنها را زمین‌گیر کرد.


هر پنج مرد با نام‌های سعید، مهران، محمد، سامان و احمد از سوی تیم گشت پلیس دستگیر شدند و پرده از راهزنی‌های خشن در اتوبان تهران- کرج برداشتند.


سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در دو ماه گذشته گزارش‌ راهزنی‌های وحشت‌آور در اتوبان تهران- کرج به پلیس مخابره شد و تیم‌های مختلف از مأموران  وارد عمل شدند تا با ایجاد حصار امنیتی در ساعات پایانی شب و ساعات بامدادی به کمین نشستند تا توانستند راهزنان زورگیر را غافلگیر و دستگیر کنند.


وی افزود: این پنج مرد تاکنون به سرقت‌های مشابه اعتراف کرده‌اند.


بیشترین خودروهایی که آنها برای سرقت و خفت‌گیری انتخاب می‌کردند خودروهای حمل بار گران‌قیمت بود البته سایر خودروها را هم هدف دستبرد قرار می‌دادند.


سردار کامرانی صالح گفت: دزدان با شناسایی بارهای خودروهایی که قاچاق بود و مالباخته‌ها نمی‌توانستند گزارش آن را به پلیس بدهند با اجرای نقشه‌های توقف خودروها در اتوبان دست به سرقت می‌زدند که در برخی مواقع نیز برای اینکه طعمه‌هایشان به‌خاطر بار قاچاق هیچ مقاومتی نمی‌کردند خودشان را به پلیس معرفی کرده  و به شکار آنان می‌پرداختند.


رئیس پلیس استان البرز گفت: دزدان 24 ساله هستند و بررسی‌ها نشان داده است آنها بارها به‌خاطر سرقت لوازم خودرو، خانه و جرایم دیگر دستگیر و زندانی شده‌اند.


گفت‌وگو با آخرین شکار
یوسف و رحمت دو برادری هستند که از آخرین نقشه شوم راهزنان جان سالم به‌در برده و با حضور بموقع گشت پلیس هیچ‌آسیبی به آنها نرسیده ‌است.


یوسف به خبرنگار شوک گفت: ما در این حادثه بسیار شوکه شدیم و از اقدامات پلیس بسیار سپاسگزاریم.


وی افزود: وقتی تصادف کردیم و فهمیدیم با دزدان روبه‌رو هستیم خودمان را باختیم و دیدن رنگ چراغ‌گردان‌های پلیس احساس آرامش به ما داد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------