حمله خونین دزد خشن در محاصره رهگذران



دزد جوان وقتی در حلقه محاصره رهگذران افتاد با قمه به سمت آنان حمله کرد تا اینکه چاره‌ای جز تسلیم ندید.

ساعت 2 ظهر 5 بهمن ماه دو جوان موتورسوار که از رهگذری موبایلش را قاپیده بودند در مسیر فرار به خاطر زمین خوردن موتورشان در حلقه محاصره رهگذران خشمگین گرفتار شدند.


یکی از دزدان توانست پا به فرار بگذارد و همدستش دقایقی بعد از سوی مأموران کلانتری 109 بهارستان بازداشت شد.


با توجه به فرار همدست «یونس» 20 ساله با دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران، تیمی از پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران مأموریت یافتند تا از اقدامات مجرمانه این دو دزد پرده بردارند.


در این مرحله آخرین طعمه دو کیف‌قاپ که از ناحیه دست و پیشانی هدف اصابت ضربات قمه قرار گرفته بود به افسر تحقیق گفت: در حال صحبت با گوشی تلفن همراهم بودم که ناگهان دو موتورسوار به من نزدیک شدند و اقدام به سرقت و قاپیدن گوشی تلفن همراه من کردند. وقتی چند متر جلوتر موتورشان از حالت تعادل خارج و سرنشینان آن به زمین خوردند، من و چند رهگذر به سمت دزدان دویدیم که یکی از آنها فرار کرد و یونس قمه کشید و ضرباتی به دست راست و پیشانی‌ام زد اما نتوانست فرار کند.


یونس نیز در بازجویی‌ها گفت: در خیابان جمهوری، بهارستان و بازار تهران دست به سرقت موبایل و کیف‌قاپی می‌زدیم که آخرین بار همدستم نتوانست تعادل موتور را حفظ کند و وقتی زمین خوردیم به دام افتادم.


کارآگاهان در حالی که همدست فراری یونس را تحت تعقیب قرار داده بودند پی بردند یونس اردیبهشت ماه سال گذشته هنگام سوار بر موتور با عابر پیاده‌ای تصادف کرده و باعث مرگ وی شده است.


بنابر این گزارش، کارآگاهان توانسته‌اند گروهی از طعمه‌های این دزدان را شناسایی کنند و همزمان پاتوق‌های دزد فراری تحت نظر است.


اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------