کارگر جوان؛ قربانی انتقام‌جویی سیاه



اخبار,اخبار حوادث , قتل

کارگر جوان وقتی نیمه‌های شب مشغول کار بود خبر نداشت دقایقی بعد قربانی نقشه سیاه یکی از دوستان قدیمی‌اش می‌شود.

چندي قبل جواني به شعبه هفتم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران رفت و گفت چند روز قبل 2مرد او را هنگام كار ربوده و مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند. پسر جوان كه تبعه افغانستان است در توضيح اين حادثه به بازپرس سعيد احمدبيگي گفت: چند‌ماه است كه در يكي از شركت‌هاي پيمانكاري كار مي‌كنم. وظيفه ما نظافت كردن كوچه و خيابان‌هاي منطقه افسريه است.

چند شب قبل همراه 3نفر ديگر از همكارانم مشغول تميز كردن خيابان بوديم. من با بقيه حدود 200متر فاصله داشتم. هر كدام مشغول كار خودمان بوديم كه ناگهان يك خودروي پرايد در نزديكي من توقف كرد. راننده و مرد جواني از آن پياده شدند. آنها با چاقو به طرفم آمدند و با تهديد من را سوار خودروشان كردند. يكي از آنها را مي‌شناختم. او سلطان، از دوستان قديمي‌ام در افغانستان بود كه از مدتي قبل با من اختلاف پيدا كرده بود. او چند سيلي به من زد و دست و پا و چشمانم را بست.

نمي‌دانم من را كجا بردند اما وقتي چشمانم را باز كردند در ساختماني نيمه‌كاره بودم. 2نفر ديگر هم آنجا بودند. درحالي‌كه دست و پايم بسته بود هر 4نفرشان من را مورد آزار و اذيت قرار دادند. آنها من را 4روز در آنجا نگه داشتند و هر روز آزارم مي‌دادند تا اينكه روز پنجم در شرايطي كه آنها خواب بودند توانستم از آنجا فرار كنم. در خيابان يك خودرو را دربست كرايه كردم و به خانه‌ام رفتم. شاكي ادامه داد: سلطان و خانواده‌اش از زماني كه در افغانستان بوديم با ما دشمني داشتند و اين كار را براي انتقام‌جويي انجام دادند.

به‌دنبال اظهارات جوان افغاني تحقيقات در اين‌باره آغاز شد و كارآگاهان آگاهي موفق شدند متهم اصلي اين پرونده را دستگير كنند. سلطان در بازجويي‌هاي اوليه اتهام آدم ربايي و تجاوز را انكار كرد اما شواهد و مدارك به‌دست آمده از مجرم بودن وي حكايت داشت. او در اظهاراتش گفت: خانواده من و شاكي از مدت‌ها قبل با يكديگر اختلاف داشتند اما من دست به آدم‌ربايي نزده‌ام. حرف‌هاي شاكي همه دروغ است.

به‌رغم انكارهاي متهم تحقيقات پليس نشان مي‌داد او به‌دليل اختلافات قديمي و به قصد انتقام‌جويي شاكي را ربوده است. اين موضوع را همكاران شاكي نيز ديده و تأييد كرده بودند. در چنين شرايطي بازپرس پرونده براي وي به اتهام آدم ربايي قرار مجرميت صادر كرد. از سوي ديگر در شرايطي كه تحقيقات پليس براي دستگيري ساير متهمان هنوز به نتيجه نرسيده، قرار است متهم به‌زودي در دادگاه كيفري استان تهران به اتهام تجاوز به عنف محاكمه شود.

 

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------