بازداشت قاتل پسر 19 ساله در بندر ترکمن



دعوای دسته‌جمعی در بندر ترکمن پسر 19 ساله‌ای را به کام مرگ فرو برد.

به گزارش ایران، سرهنگ «حسین گلوی» فرمانده پلیس بندرترکمن استان گلستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند شب گذشته در پی تماس‌های مردمی با مرکز 110 با موضوع نزاع و درگیری در یکی از خیابان‌های بندرترکمن، مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران با مراجعه به محل درگیری، مطلع شدند که این حادثه 3 زخمی داشته و مجروحان توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده پلیس بندرترکمن تصریح کرد: در ادامه پیگیری مأموران، پزشک معالج مجروحان در بیمارستان اعلام کرد که یکی از زخمی‌ها که پسری 19 ساله بود به دلیل شدت جراحات در ناحیه قفسه سینه که توسط شیء تیزی این جراحت وارد شده بود، جان خود را از دست داد.

سرهنگ گلوی با اشاره به اینکه مأموران در محل حادثه یک موتور سوخته را کشف کردند، تأکید کرد: پس از بهبودی یکی از زخمی‌ها و شنیدن اظهارات وی، تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل جنایت وارد مرحله جدیدی شد.

وی افزود: مأموران پلیس با استفاده از فعالیت‌های اطلاعاتی و پلیسی، سرانجام قاتل 28 ساله را عصر جمعه شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

فرمانده پلیس بندرترکمن اظهار داشت: قاتل در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و علت وقوع این درگیری عدم توانایی قاتل در کنترل رفتار تشخیص داده شده است.

 

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------