اعترافات زورگيران پژوسوار در مشهد + عکس



اخبار,اخبار حوادث , زورگیری

 2 جوان که در پوشش مسافرکشي، با تهديد به مرگ مسافران اموال آنان را مي ربودند درحالي به زورگيري هاي سريالي از شهروندان اعتراف کرده اند که مقام قضايي دستور داد تا تصوير چهره بدون پوشش سر کرده آنان در روزنامه درج شود و افرادي که طعمه زورگيران خشن شده اند براي اعلام شکايت و شناسايي متهمان، به پليس عمليات ويژه در ابتداي پنجتن 52 مراجعه کنند.

به گزارش خراسان، در پي وقوع زورگيري هاي سريالي که از سال گذشته در مشهد آغاز شد. گروهي از ماموران عمليات ويژه پليس مشهد، شناسايي و دستگيري عاملان زورگيري هاي مخوف را در دستور کار قرار دادند و پس از مدت ها تلاش گسترده موفق شدند 2 جوان پژوسوار را دستگير کنند.

 

متهمان که موجي از احساس ناامني را در شهر به وجود آورده بودند با دستور قاضي ميرزايي مورد بازجويي هاي تخصصي و فني قرار گرفتند و پژو 405 يشمي رنگ آنان نيز توقيف شد. «محمد- ي» که سرکرده زورگيران است به زورگيري از مسافران با همدستي «رضا- ح» در مناطق بولوار هدايت ، شهيد قرني، مجد، فلسطين، ابوطالب، شفا و عبدالمطلب اعتراف کرد و بدين ترتيب تحقيقات اين پرونده وارد مرحله جديدي شد.

 

فرمانده انتظامي مشهد با بيان اين که دستور درج تصوير بدون پوشش سرکرده باند زورگيري در رسانه ها از سوي قاضي شعبه 401 دادسراي مشهد صادر شده است گفت: شهرونداني که با اين شگرد طعمه زورگيران مسافربرنما قرار گرفته اند مي توانند براي شناسايي سارقان به پليس عمليات ويژه مشهد مراجعه کنند.

 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------