قتل مرد جوان با کمک دوستان



سه مرد جوان كه به خاطر ارتباط پنهانی دست به جنایت زده بودند صبح امروز در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شدند.

 18 اردیبهشت سال 92 ماموران پلیس در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران در محل حادثه در كرج، مشخص شد مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده است. در تحقیقات مشخص شد كه این پسر با مردی اختلاف داشته است.

بلافاصله ماموران مضنون را دستگیر كردند. این مرد در بازجویی ها با اعتراف به قتل به ماموران گفت: مدتی بود كه از همسر صیغه ای ام جدا شده بودم. هنوز مدت زیادی نگذشته بود كه متوجه شدم مقتول با همسرم ارتباط برقرار كرده است. برای همین به شدت عصبانی شدم و موضوع را با دوستانم درمیان گذاشتم. روز حادثه با دو نفر از دوستانم به مغازه مقتول رفتیم و او را به قتل رساندیم.

با اعتراف این مرد دو متهم دیگر این پرونده نیز دستگیر شدند و در بازجویی ها به این جنایت اعتراف كردند. با اعتراف متهمان پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد.

هر سه متهم صبح امروز به جرم مشاركت در قتل عمدی در دادگاه كیفری محاكمه شدند. در این جلسه خانواده اولیای دم درخواست قصاص كردند. متهمان نیز در این شعبه از خود دفاع كردند و تنها انگیزه خود از قتل را ارتباط مقتول با همسر صیغه ای متهم اصلی اعلام كردند.

در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا حكم نهایی در این خصوص را اعلام كنند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------