خانم خوشتیپ روانه بازداشتگاه پلیس شد/ تقسیم کردن پول‌های کثیف در تهران



اخبار,اخبار حوادث , سرقت

رییس پلیس آگاهی همدان از دستگیری اعضای باند جعل سند و فروش مال غیر به ارزش 23 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ رضا زارعی گفت: فردی در مراجعه به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی همدان عنوان کرد که به منظور شروع احداث بنا در قطعه زمینی شخصی به شهرداری و دارایی همدان مراجعه کرده است.

وی افزود: نامبرده در اداره دارایی متوجه می شود که خانمی با جعل مدارک خود را به عنوان مالک زمین معرفی و زمین مذکور را به ارزش 23 میلیارد و 500 میلیون ریال به فرد دیگری فروخته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این زمینه پس از انجام استعلامات مربوطه و جمع آوری اسناد و مدارک لازم و تحقیق از مالک اصلی و خریدار با توجه به حساسیت پرونده، دستگیری متهمه به صورت ویژه در دستور کار این یگان قرار گرفت.

سرهنگ زارعی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد آدرسهای اعلامی از طرف فرد در مراحل انتقال و دریافت وجوه چکهای تضمینی بابت فروش، جعلی بوده بنابراین با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سرانجام منزل متهمه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی افزود: متهمه پس از انتقال به پلیس آگاهی همدان در تحقیقات فنی به جعل سند و فروش مال غیر به دیگری با همدستی دو نفر بنگاه دار و شخصی ثالثی اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهمان وجوه حاصل از کلاهبرداری را در چند مرحله در تهران تبدیل به سکه طلا و آن را بین نفرات تقسیم کرده اند که با هماهنگی مقام قضائی سه نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر و به همراه متهمه با قرار بازداشت به منظور شناسایی همدستان احتمالی دیگر آنها در اختیار پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------