متهم: به دختر ديگري علاقه داشتم



پسر جواني كه متهم است براي رسيدن به يكي از دختران مورد علاقه‌اش مرتكب قتل شده بود با جلب رضايت اولياي دم از مجازات قصاص نجات پيدا كرد.

به گزارش جوان، متهم 28 ساله كه امير نام دارد صبح روز گذشته از زندان رجايي‌شهر به شعبه 4 دادگاه كيفري يك استان تهران منتقل شد.

ابتداي جلسه نماينده دادستان مقابل هيئت قضايي قرار گرفت و در شرح كيفرخواست گفت: ظهر روز 18 مرداد ماه سال 90، مأموران پليس رباط كريم از قتل دختري22 ساله در نسيم شهر باخبر و در محل حاضر شدند.

همزمان با انتقال جسد سهيلا به پزشكي قانوني، تحقيقات آغاز شدند و كارآگاهان به پسر مورد علاقه مقتول كه امير نام داشت، مظنون شدند و او را بازداشت كردند. امير در بازجويي‌ها به قتل اقرار و صحنه جرم را هم بازسازي كرد.

نماينده دادستان گفت: متهم بعد از چهار سال با پرداخت 400 ميليون تومان موفق به جلب رضايت اولياي دم شده است بنابراين درخواست مي‌كنم از جنبه عمومي جرم محاكمه شود.

امير وقتي در جايگاه قرار گرفت، اتهام خودش را پذيرفت و در شرح ماجرا گفت: دو سال قبل از حادثه در خيابان با سهيلا آشنا شدم. مدتي كه گذشت با دختر ديگري آشنا شدم و به او علاقه‌مند شدم. سهيلا وقتي از ماجرا باخبر شد با من تماس گرفت و توهين كرد. گفت اجازه نمي‌دهد با آن دختر رابطه داشته باشم. قبل از اينكه تماس را قطع كنم با او قرار ملاقات گذاشتم. قبل از رفتن به محل قرار از يك مغازه چاقوي ضامن داري به مبلغ 7 هزار تومان خريدم. وقتي به محل قرار رسيدم عصباني بود. وقتي گفتم قصد ازدواج با آن دختر را دارم فحاشي كرد. من هم از رفتار او عصباني شدم. در يك لحظه چاقو كشيدم و چند ضربه به او زدم كه روي زمين افتاد و فوت شد.

قاضي سؤال كرد: آيا در زندان متحول شده اي؟ متهم جواب داد: بله، من در زندان ياد گرفتم كه به اعصاب خود مسلط باشم. در طول دوران حبس هرگز فعاليت‌هاي فرهنگي را كنار نگذاشتم. من در اين چهار سال در دانشگاه علمي -  كاربردي زندان در رشته‌هاي مكانيك و كامپيوتر ادامه تحصيل دادم.

قاضي عبداللهي بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم ختم جلسه را اعلام كرد و با هيئت قضايي وارد شور شد و متهم را به تحمل چهار سال حبس با احتساب ايام بازداشت محكوم كرد، بنابراين متهم به زودي آزاد مي‌شود.

اخبار حوادث - جوان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------