تشریح جزئیات تیراندازی در یاسوج



فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تازه از حادثه تیراندازی در بلوار امام خمینی(ره) یاسوج را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد سردار غلامعباس غلامزاده در جمع خبرنگاران افزود: سه نفر عامل اصلی این حادثه که در ساعت سه بامداد به‌وقوع پیوست شناسایی و دستگیر شدند و در اختیار نیروی انتظامی هستند.

وی بیان کرد: از همه ظرفیت‌های لازم برای شناسایی عاملان استفاده کرده‌ و متوجه شدیم قاتلان 23 تا 25 سال سن دارند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این زمینه از هشت تا 9 نفر تحقیقات پلیسی به‌عمل آمد تا به این سه نفر رسیدیم.

وی ادامه داد: ساعت دو و 30 دقیقه بامداد چهارشنبه 17 تیرماه برای دو خانم از سوی دو نفر با سمند سفید رنگ ایجاد مزاحمت می‌شود که یک نفر از پنج نفری که در بلوار امام نشسته بودند بلند می‌شود و به آنها تذکر می‌دهد که چرا مزاحم مردم می‌شوید و با هم درگیر می‌شوند، خودرو سمند صحنه را ترک می‌کند و بعد از 25 تا 30 دقیقه با سه نفر سرنشین و دستکاری پلاک خودرو از سمت میدان انقلاب به سمت میدان جانبازان حرکت و اقدام به شلیک پنج گلوله به سمت افرادی که به آنها تذکر داده بودند می‌کنند و از صحنه متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این حادثه شش نفر زخمی شدند که از این تعداد پنج نفر با هم در بلوار نشسته بودند و یک نفر رهگذر بود، یک نفر حین انتقال به بیمارستان فوت کرد، یک نفر تحت عمل جراحی قرار گرفته و وضعیت مطلوبی ندارد، یک نفر دیگر تحت مداواست و سه نفر دیگر هم بعد از انجام اقدامات درمانی ترخیص شدند.

غلامزاده بیان کرد: از همان ابتدای وقوع حادثه اکیپی از کارآگاهان آگاهی جهت بررسی و پیگیری این حادثه تشکیل شد و اقدامات لازم را شروع کردند، در کنار این مسئله تا مشخص شدن علت و انگیزه اولویت اصلی اطلاع‌رسانی بود که در کمتر از 24 ساعت مشخص شد این جنایت کار سه نفر بوده است، در مرحله اول دو نفر دستگیر شدند و همه جرم را به گردن نفر سوم متواری شده انداختند، با تلاش‌های صورت گرفته نفر سوم نیز دستگیر و اعترافات هر سه نفر گرفته شد.

وی گفت: دیروز جمعه 19 تیرماه با حضور قاضی پرونده صحنه حادثه بازسازی شد و پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، دستگاه قضایی تلاش دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن این پرونده بررسی و حکم آن را صادر کند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خانواده مقتول اعلام کرده‌اند که همه چیز را به قانون می‌سپاریم که این مسئله در نوع خود قابل تقدیر است.

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------