آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

واژگونی یک وانت در اتوبان تبریز 2 کشته بر جای گذاشت



این حادثه ساعت 9.20 صبح امروز در محدوده خاوران ، اتوبان تبریز - تهران روی داد که در پی آن دو نفر در دم جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو وانت در اتوبان تبریز - تهران دو نفر جان خود را از دست دادند.
 
حبیب حسینقلی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت 9.20 صبح امروز در محدوده خاوران ، اتوبان تبریز - تهران روی داد که در پی آن دو نفر در دم جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: برای امدادرسانی به مصدومان حادثه تکنسین های فوریت های پزشکی تبریز به محل حادثه اعزام و مصدومان پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

حسینقلی زاده با بیان اینکه تجمع مردم برای تماشای صحنه تصادف امداد رسانی را مختل می کند، از مردم خواست هنگام مشاهده سوانح رانندگی از تجمع در محل پرهیز و راه را برای آمبولانس های امدادی باز کنند.

وی بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: استفاده از کمربند ایمنی میزان تلفات را در سوانح رانندگی کاهش می دهد.

 

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------