کشف اجساد 25 مسافر هواپيمای اندونزی



از بیست و پنج جسدِ بیرون کشیده شده از این منطقه، بیست و یک جسد که هویتشان مشخص بود، از طریق زمینی به بیمارستان بخش اوکسیبیل منتقل شدند.

اجساد بیست و پنج تن از سرنشینان یک فروند هواپیمای سقوط کرده در اندونزی از لاشه این هواپیما بیرون کشیده شد.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، شبکه تلویزیونی ای پی تی ان گزارش داد: برای گروه جستجو در این منطقه صعب العبور و کوهستانی بیش از دو روز طول کشید تا خود را به محل سقوط هواپیمای اندونزیایی که روز یکشنبه در شرق اندونزی به کوه برخورد کرده بود، برساند. به دنبال این جستجوها، یکی از جعبه های سیاه هواپیما نیز کشف شده است.

تمامیِ پنجاه و چهار سرنشین این هواپیما بر اثر سانحه مزبور کشته شده اند. از بیست و پنج جسدِ بیرون کشیده شده از این منطقه، بیست و یک جسد که هویتشان مشخص بود، از طریق زمینی به بیمارستان بخش اوکسیبیل منتقل شدند، ولی چهار جسد دیگر که قابل شناسایی نبودند، از طریق هوایی به جایاپورا فرستاده شدند، تا تحقیقاتِ پزشکی قانونی روی این چهار جسد برای شناسایی هویت آنان آغاز شود.

این شبکه در خاتمه افزود: مزید بر علت این است که مه غلیظ و شرایط بد جوی، کارِ تخلیه اجساد به دست تیم جستجوی اندونزیایی را در این منطقهِ جنگلی و کوهستانی در شرق اندونزی، بسیار دشوار کرده است. 

 

اخبار حوادث - خبرگزاری صدا و سیما

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------