این 3 دوست خلافکار به 500 خودرو دستبرد زده‌اند+ تصاویر



سارقان حرفه ای لوازم خودرو در پایتخت که به بیش از 500 فقره خودرو دستبرد زده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

در پي افزايش سرقت لوازم و محتويات خودرو كميسيون پيشگيري از سرقت در یگان کلانتری 121سلیمانیه تشكيل و مقرر شد با فعال نمودن منابع اطلاعاتی توسط عوامل تخصصي نبست به دستگيري سارقين اقدام گردد .

در همين راستا بر اساس اعلام منابع اطلاعاتی مشخص گرديد يك دستگاه خودرو پرايد به همراه سه نفر سرنشين اقدام به سرقت مي نمايند كه اين موضوع در اختيار عوامل گشت قرار گرفت تا اينكه در ساعت 14:00 بیست و پنجم دیماه این خودرو توسط واحد گشت مشاهده و اقدام به فرار مي نمايند.

 

اخبار,اخبار حوادث,سرقت

 

اخبار,اخبار حوادث,سرقت

 
در ادامه با اجراي طرح مهار توسط ديگر واحدهاي گشت، خودرو در خيابان مقداد توقيف مي گردد و در بازرسي از خودرو تعداد 5 دستگاه امپلی،   4عدد باند، 2عددساب،یک دستگاه ضبط و پخش، 5 عدد بوق،یک عدد خازن، یک دستگاه باد شارزي و يك سري لوازم تزينيي خودرو كشف گرديد.

 

اخبار,اخبار حوادث,سرقت

 
همچنين مشخص گرديد شماره 2 پلاك خودرو توسط سارقين به شماره 3 دستكاري شده بود و سارقين به هويتهاي "میلاد"، "ابوذر" ، "وحید" و یک نفر دیگر به نام "هاشم" كه دستگيري وي در آن روز ميسر نشد، هستند که با بازجويي به عمل آمده و در اختيار گذاشتن مشخصات وي در اختيار عوامل گشت و تخصصي در 27 دی ماه افسرگشت موتورسوار محله صددستگاه در حين گشت زني وي را مشاهده و موفق به دستگيري وي مي گردد .

 

اخبار,اخبار حوادث,سرقت

 

اخبار,اخبار حوادث,سرقت

 
سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 121سلیمانیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در بازرسي از دیگر متهم دستگیر شده يك عدد ميله كه مخصوص سرقت خودرو و لوازم خودرو مي باشد كشف و برابر هماهنگي هاي متهم تحويل پايگاه ششم گرديد که پس از استعلام از مسئول شعبه مبارزه با سرقت لوازم خودرو مشخص شد تا لحظه تنظيم صورتجلسه متهمان معترف به سرقت حدود 500 فقره شده‌اند و تلاش برای شناسایی مالباختگان و استرداد اموال به صاحبان ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------