خودکشی دردسرساز اوباش خطرناک پایتخت



اخبار ,اخبار حوادث ,خودکشی

 

اخبار حوادث - خودکشی دردسرساز اوباش خطرناک پایتخت

ماموران سرکلانتری چهارم پلیس پایتخت که برای نجات یک اوباش که قصد خودکشی داشت رفته بودند، مورد حمله وی قرار گرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شب گذشته یک مورد خودکشی در یکی از خانه‌های نارمک به سرکلانتری چهارم پلیس پایتخت اعلام شد و سریعا چند اکیپ جهت جلوگیری از این حادثه ناگوار به محل اعزام شدند.
 
ماموران انتظامی به محض حضور در خانه مشاهده کردند یکی از اوباش به نام و خطرناک تهران در حمام اقدام به خودزنی نموده و از ناحیه مچ، دست، پا و گردن به شدت مجروح شده است.
 
عوامل سرکلانتری که قصد نجات این پسر شرور را از مرگ داشتند ناگهان در عین ناباوری با یورش وی مواجه شدند. این پسر شرور ابتدا با چاقو قصد صدمه زدن به ماموران را داشت که با آمادگی ماموران خلع سلاح شد.
 
در ادامه این پسر شرور با سماور به سمت ماموران حمله کرد و با  آب جوش سر و صورت چند مامور را سوزاند و در نهایت قصد درگیری مجدد با یک چاقوی دیگر را داشت که ماموران انتظامی به او این اجازه را نداده و وی را زمین گیر کردند.
 
سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت سرهنگ علی احمد نادری درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم به دلیل خونریزی شدید ناشی از جراحت‌های خودزنی جهت درمان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بوعلی منتقل شد.
 
گفتنی است ماموران انتظامی تهران بزرگ با از جان گذشتگی خود همیشه در راستای حفظ امنیت شهروندان پایتخت تلاش می‌کنند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------