باند خشن خیابانی منهدم شد/زورگیری با همکاری دختر جوان



اخبار,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث - با تلاش ماموران انتظامی
باند خشن خیابانی منهدم شد/زورگیری با همکاری دختر جوان

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد مقدس گفت: اعضای اصلی باند سرقت‌های خشن خیابانی معروف به باند یاشار در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حجت نیکمرام ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش چند فقره سرقت‌های خیابانی در غرب مشهد به فوریت‌های پلیسی 110، تیم‌های آگاهی سرکلانتری غرب را بر آن داشت تا با اجرای طرح ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد شوند.

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد مقدس بیان کرد: افسران آگاهی کلانتری الهیه در این عملیات گسترده توانستند به سرنخ‌هایی دست یابند که منجر به چهره زنی یکی از عاملان سرقت‌ها شود.

نیکمرام بیان کرد: در پیگیری‌های بعدی، ماموران انتظامی با بررسی تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته نیز به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد دختر جوانی نیز در این سرقت‌ها نقش دارد.

وی گفت: با کسب این اطلاعات، دامنه تحقیقات پلیسی بر روی دستگیری دو مظنون پرونده متمرکز و تیم گشت نامحسوس دایره آگاهی کلانتری الهیه برای دستگیری این دختر و مرد جوان و یکی دیگر از همدستانشان که سرنشین خودرو بود در بلوار یوسفیه وارد عمل شدند.

نیکمرام عنوان کرد: ماموران انتظامی با تعقیب و گریز خودروی پراید، متهمان را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند، در تحقیقات بعدی پرونده، مخفیگاه متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مورد پاکسازی قرار گرفت.

به گفته این مقام انتظامی، در این مرحله از عملیات، یکی دیگر از اعضای باند در مخفیگاه دستگیر و تعداد زیادی کیف‌های زنانه، گوشی‌های تلفن همراه، مبالغی وجه نقد، قطعات و لوازم خودرو و دیگر اسناد و مدارک سرقتی به همراه قمه، شمشیر و انواع تیزی که در سرقت‌های خشن مورد استفاده قرار می‌گیرد کشف شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------