دانشجویی استادش را اغفال کرد



دانشجویی استادش را اغفال کرد

رییس پلیس فتا استان خراسان‌رضوی گفت: اعتماد بی‌جا استاد مشهدی به دانشجو باعث هتک حرمت استاد در فضای سایبری شد.

سرهنگ عرفانی درباره این پرونده گفت: خانم جوانی با ارائه مرجوعه‌قضایی به دلیل هتک‌حرمت و اخاذی از وی در فضای سایبری برای تنظیم شکواییه به این پلیس مراجعه که موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

عرفانی ادامه‌داد: در تحقیقات اولیه از این خانم که استاد دانشگاه است، مشخص شد دانشجوی وی که از بیماری‌اش مطلع شده، به قصد اخاذی به او نزدیک و با اغفال استاد خویش، وی را ترغیب به انرژی درمانی در فضای سایبر، از طریق چاکراه‌های بدن کرده و با بدست آوردن اطلاعات محرمانه و عکس‌های خصوصی استاد خود، شروع به آزار تهدید و کلاهبرداری از وی کرده است.

عرفانی افزود: کارشناسان پلیس فتا با استعلام از مبادی ذی‌ربط و اقدامات پلیسی موفق به ردیابی متهم در فضای سایبری شدند و به محض شناسایی متهم وی را به پلیس فتا دلالت داده و متهم با دیدن شواهد لب به سخن گشود و به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تحقیقات تکمیلی، پرونده به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

بر اساس اعلام پلیس فتا عرفانی به شهروندان توصیه‌کرد: فضای سایبری مانند لبه تیغ است که اگر در استفاده از آن بی‌احتیاطی شود خطرساز و جبران‌ناپذیر است. پس دقت کنید که به هیچ عنوان اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------