آدم ربایان این بازیگر سینما را مثله کردند



 ,ميناکشي تاپا,عکس ميناکشي تاپا,فيلم باليوود,اخبار حوادث,اخبار روز حوادث

 

آدم ربایان این بازیگر سینما را مثله کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ميناکشي تاپا دختر هنرپيشه اي که اخيراً در چند فيلم باليوود (سينماي حرفه اي هند) نقش آفريني کرده بود ، توسط دو مرد ربوده شده و به طرز فجيعي به قتل رسيد. جسد بي سر اين دختر بازيگر را در تانکر آب هتلي که محل اقامتش بود پيدا کردند.

به گفته پليس، ربايندگان اين بازيگر 26 ساله سينماي هند به تصور اينکه خانواده اي ثروتمند دارد، براي آزادي اش 18 هزار پوند باج خواستند ولي ضمن دريافت پول، دختر بيچاره را به قتل رساندند و جنازه مثله شده او را بدون سر در تانکر آب هتلي در موباي انداختند.

تاپا در آخرين فيلم خود به نام هرويين که هنوز اکران نشده نقش کوتاهي داشت و ربايندگان او نيز به عنوان سياهي​ لشکر در فيلم بازي کرده اند. آنها پس از قتل دختر بازيگر سر او را در جاده خروجي موباي از اتوبوس به بيرون پرتاب کردند و اهالي منطقه را به وحشت انداختند. ماموران پليس هتل محل اقامت دختر بازيگر را پيدا کردند و بدن تاپا را از درون تانکر آب بيرون کشيدند. با اين اطلاعات، تحقيقات براي رديابي ربايندگان آغاز شده و شکايت خانواده مقتول در بخش جنايي به جريان افتاده است.

به گزارش خبرگزاري ها ميناکشي با داشتن ظاهر زيبا و علاقه وافرش به بازيگري در چندين فيلم فرصت نقش آفريني کوتاهي يافت و درحالي که به تدريج در حال شناخته شدن بود به دست ربايندگان کشته شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------