راز سرقت خودرو در يک تصادف نهفته بود



راز سرقت خودرو در يک تصادف نهفته بود

رييس کلانتري 108 نواب از دستگيري دو عضو باند سرقت خودرو در جريان يک تصادف خبر داد و گفت: متهمان با هوشياري ماموران شناسايي و بازداشت شدند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار حوادث - به گزارش جام جم آنلاين به نقل از پايگاه پليس، سرهنگ اصغر عرب عامري گفت: شامگاه پنجشنبه 23 آذرماه واحد گشت خودرويي کلانتري 108 نواب حين گشتزني در خيابان امام خميني (ره) متوجه تصادف بين دو دستگاه خودروي پرايد سفيد و نقره اي مي شود و در راستاي انجام وظايف انتظامي در صدد بررسي صحنه و رسيدگي به موضوع برمي آيد. ماموران کلانتري وقتي در سر صحنه حضور مي يابند مشاهده مي کنند راننده خودروي پرايد سفيد رنگ با دستپاچگي اصرار به پرداخت خسارت به صورت نقدي از سوي راننده خودروي طرف مقابل دارد.

وي با تاکيد بر اينکه ظاهر غلط انداز راننده و سرنشين خودروي پرايد سفيد رنگ، شك مامورين را برانگيخته و ماموران احتمال دادند وي از افراد سابقه دار و خلافکار باشد، يادآور شد:در بررسي هاي بيشتر و استعلام پلاک خودرو پرايد سفيد رنگ مشخص مي شود اين خودرو سابقه سرقت از سطح حوزه كلانتري 148 انقلاب دارد و به تازگي از محدوده خيابان جمالزاده تهران به سرقت رفته است.

رييس کلانتري 108 نواب تاکيد کرد: باتوجه به مراتب فوق ماموران بلافاصله راننده که «جواد. ك» 38ساله و سرنشين که «عباس . ف» 28ساله نام داشتند را دستگير و تحت الحفظ قرار مي دهند.در همين حين زن جواني به نام «مونا» 25ساله که گويا شاهد عيني ماجرابود به مامورين مراجعه و اظهار مي دارد اين دونفر که هم اکنون دستگير شده اند سارقان حرفه اي لوازم و محتويات خودرو هستند و با همسر بنده که «علي .ش» نام دارد اقدام به سرقت خودور و لوازم خودرو مي كنند و در حال حاضر هم مقدار قابل توجه اي از اموال مسروقه كه در چند شب گذشته توسط اين افراد سرقت شده داخل منزلمان دپو شده است.

سرهنگ عرب عامري اظهار داشت:با توجه اظهارات زن، مامورين موضوع را با مرکز پيام کلانتري در ميان گذاشته و پس از هماهنگي هاي به عمل آمده در معيت وي به منزلش مراجعه مي کنند.ماموران پس از اينکه به درب منزل اين زن جوان مي رسند ضمن رعايت همه جوانب احتياط و موازين شرعي و قانوني وارد منزل «علي» شده و در بازرسي از اين مکان موفق به کشف دو دستگاه لب تاپ، يک عدد مانيتور كامپيوتر، تعداد قابل توجه اي تجهيزات صوتي و تصويري خودرو شامل ضبط،پنل، باند، ساب، آمپلي فاير، مقادير معتنابهي تجهيزات خودرويي شامل چراغ گردون، زاپاس خودرو، زنجير چرخ و... مي شوند.

اين مقام مسوول در پليس پايتخت تصريح کرد: با کشف اموال مسروقه متهمان به همراه اموال کشف شده به کلانتري منتقل و تحت بازجويي هاي پليسي قرار گرفتند در خلال بازجويي ها، ضمن اعتراف به جرم خود مبني بر سرقت خودرو و لوازم خودرو با همدستي «علي.ش» اعتراف و بيان داشتند عامل اصلي و سركرده باند «علي» است که متواري مي باشد.

رييس کلانتري 108 نواب ضمن اشاره به اين موضوع که در بررسي سوابق متهم فراري مشخص شده وي سابقه دار بوده و سوابق كيفري متعددي در پرونده مجرميت نامبرده وجود دارد، خاطرنشان کرد: بنا به دستور قاضي پرونده متهمان جهت رسيدگي تخصصي به پايگاه هشتم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ارجاع شد و تحقيقات کارآگاهان براي شناسايي و دستگيري سرکرده باند کماکان ادامه دارد./جام جم آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------