تازه ترين گزارش از سقوط اتوبوس ايراني در تركيه با 2 کشته



تازه ترين گزارش از سقوط اتوبوس ايراني در تركيه با 2 کشته

رييس بهداشت شهرستان قرق قلعه تركيه حال عمومي مصدومان سانحه اتوبوس ايراني را به جز دو نفر از آنان كه بامداد امروز در اين منطقه به دره سقوط كرد، رضايت بخش خواند.

دكتر مصطفي اوزون امروز - شنبه - در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با بيان اين مطلب گفت: در پي وقوع حادثه شخصا از محل حادثه بازديد كرده است.

وي در باره علت وقوع حادثه اظهارداشت : كارشناسان با توجه به اينكه خط ترمزي در محل حادثه مشاهده نمي شود، اين احتمال را مي دهند كه خواب آلودگي راننده باعث بروز حادثه شده باشد ولي بايد منتظر اعلام نظر مراجع ذيربط بود.

رييس بهداشت شهرستان قرق قلعه گفت: دره اي كه اتوبوس ايراني به آن سقوط كرده چندان عميق نيست و واژگون شدن اتوبوس و شكسته شدن شيشه موجب زخمي شدن و كشته شدن دو تن از مسافران شده است.

اوزون گفت: سانحه حدود ساعت سه بامداد امروز رخ داد و بلافاصله بعد از اطلاع ۱۱ دستگاه آمبولانس به محل سانحه اعزام شدند كه در مدت ۱۵ تا ۲۰ دقيقه مصدومان به سه بيمارستان مختلف قرق قلعه منتقل شدند.


وي گفت: يكي از مسافران در محل حادثه و براثر شكسته شدن شيشه و پرتاب شدن به بيرون اتوبوس، با قرار گرفتن در زير اتوبوس جان سپرد و يك نفر ديگر كه راننده بود در بيمارستان و به رغم همه تلاشهاي پزشكان در ساعت شش و نيم بامداد جان باخته است.


اوزون اضافه كرد جراحات ۲۰ تن از مسافران سطحي است ولي متاسفانه بازوي دو زن مسافر قطع شده كه تحت عمل جراحي قرار گرفتند.


رييس بهداشت قرق قلعه گفت: حال دو تن از مسافران وخيم است.

ایرنا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------