دو دختر ترخیصی از بهزیستی اقدام به خودکشی کردند



پریا و روا دو دختری که از مرکز نگهداری دختران بهزیستی آذربایجان شرقی ترخیص شده بودند روز جمعه در تبریز اقدام به خودکشی کردند.

 'پریا' و 'روا' با خوردن قرص برنج به این عمل اقدام کردند که با وخیم شدن حال این دو و تماس مردم با اورژانس به بیمارستان منتقل می شوند و با تلاش عوامل بیمارستان روا از مرگ نجات می یابد ولی پریا جان خود را از دست می دهد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی شنبه شب در این خصوص گفت: پریا در سال 1390 به همراه خواهر و برادر خود به دلیل فوت پدر و ازدواج مادر با دستور مقام قضایی در بهزیستی استان پذیرش شد و در سال 1393 با درخواست خود پریا و مادرش به صورت موقت به مرخصی می رود.

محسن ارشدزاده با بیان اینکه هم اکنون خواهر و برادر پریا در مراکز بهزیستی نگهداری می شوند، افزود: پریا پس از مرخصی موقت در سالجاری نیز دو بار درخواست ترخیص از بهزیستی می کند و در هر دوبار به دلیل داشتن صلاحیت مادر اجازه ترخیص صادر می شود.

وی اظهار کرد: 'روا' نیز به همراه برادرش در سال 1390 به دلیل طلاق پدر و مادر و با دستور قضایی در بهزیستی پذیرش می شوند که برادرش پس از گذراندن خدمت سربازی اکنون زندگی مستقل دارد.

ارشدزاده اضافه کرد: روا در سال 91 به دلیل داشتن صلاحیت نگهداری توسط مادرش با حکم مقام قضایی از بهزیستی ترخیص می شود و در سال 1392 به دلیل ناسازگاری با خانواده به بهزیستی بر می گردد تا اینکه در مرداد ماه سال جاری با درخواست خود و مادرش از بهزیستی مرخص می شود.


وی تاکید کرد: تمامی مراحل ترخیص و پذیرش آنان بر اساس قانون انجام شده است.

 

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------