قاتلان سریالی گلستان پای میز محاکمه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عاملان قتل های سریالی گلستان پای میز محاکمه رفتند و در دادگاه کیفری استان به تشریح جزئیات 13 جنایت خود پرداختند.

به گزارش آنا، رسیدگی به این پرونده اوایل بهار سال گذشته و با وقوع سرقت مسلحانه خودروی پراید و فوت راننده خودرو به‌دلیل اصابت گلوله سارقان، آغاز شد. در بررسی های صورت گرفته مشخص شد با اسلحه ای که راننده پراید به قتل رسیده است، سرقت ها قتل های دیگری در شهرستان های دیگر استان گلستان رخ داده است.

درحالی که بررسی ها در این رابطه ادامه داشت، کارآگاهان جنایی موفق شدند سارق سابقه داری را به عنوان نخستین متهم این پرونده دستگیر کنند. متهمی که مشخص شد از سال 1378 همراه فرزندانش و فرد دیگری اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرده که در یک عملیات ضربتی سه متهم دیگر هم دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند. اعضای این باند در بازجویی‌ها به 13 فقره قتل با انگیزه سرقت در سطح استان گلستان اعتراف کردند. در ادامه بررسی ها مشخص شد سه نفر از متهمان عاملان اصلی این جنایات بوده اند.

اعضای این باند در دادگاه کیفری استان گلستان پای میز محاکمه قرار گرفتند و به دفاع از اتهامات خود پرداختند و رئیس دادگاه پس از آخرین دفاعیات اعضای این باند ، ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کرد و به زودی حکم مجازات اعضای این باند صادر می شود.

 

اخبار حوادث - آنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------