افزایش مصدومان سقوط وانت نیسان به دره در پلدختر/ حال ۵ مصدوم وخیم است/ عکس



معاون جمعیت هلال‌احمر لرستان از افزایش مصدومان سقوط نیسان به دره در مسیر منتهی به امامزاده شاه احمد پلدختر به ۱۹ نفر خبر داد.

محمد باقر محمدی در سخنانی با اشاره به سقوط خودروی نیسان به دره در مسیر منتهی به امامزاده شاه احمد پلدختر اظهار داشت: در پی این حادثه ۱۹ نفر مصدوم شده است.

 

وی با بیان اینکه حال پنج نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است، گفت: از مجموع ۱۹ مصدوم حادثه ۱۸ نفر از طریق آمبولانس های جمعیت هلال احمر و یک نفر از از طریق آمبولانس درمانگاه «پاعلم» به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

معاون جمعیت هلال احمر لرستان با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه و کوهستانی بودن آن عمده مصدومان از طریق آمبولانس های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: مصدومان این حادثه به مراکز درمانی «پاعلم» منتقل شدند و برخی از آنها نیز از طریق بالگرد امداد هوایی به مراکز درمانی خرم آباد منتقل شده اند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

انتقال ۱۴ مصدوم تصادف نیسان در پلدختر به خرم‌آباد

 مسئول اورژانس ۱۱۵ پلدختر گفت: ۱۴ نفر از مصدومان تصادف نیسان در پلدختر به‌وسیله بالگرد به خرم‌آباد انتقال داده شدند.

 

حمزه مهری اظهار داشت: بالگرد امداد هوایی اورژانس استان لرستان به شهرستان پلدختراعزام شد و ۱۴ مصدوم این حادثه را به بیمارستان خرم آباد انتقال داد.

 

وی افزود: به محض وقوع حادثه و اطلاع از موضوع اورژانس ۱۱۵ پلدختر بلافاصله جهت انتقال مجروحان ۶ دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام و مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادی و اورژانسی به مرکز درمانی روستای پاعلم انتقال یافتند.

 

مسئول اورژانس ۱۱۵ پلدختر خاطر نشان کرد: جهت انتقال مصدومانی که حال آنها وخیم گزارش شده از اورژانس امداد هوایی مرکزاستان لرستان درخواست کمک شد.

 

مهری یادآور شد: پنج مصدوم حادثه سقوط نیسان وانت حامل زائران به دره در جاده شاه احمد به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------