دستگیری دانشجوی ایرانی به دلیل اقدام شیطانی با دختر دانشجو در کانادا+عکس



یک دانشجوی ایرانی در شهر کوچک سنت‌جان در شرق کانادا متهم شده که در جریان یک پیاده‌روی سعی کرده تا با پرتاب دوستش از یک ارتفاع ۶ متری او را بکشد. این دانشجو از روز دوشنبه در بازداشت پلیس است تا از او تست سلامت روانی گرفته شود.

به گزارش رکنا، م.ب دانشجوی مهندسی دانشگاه MUN در شهر هشتاد هزار نفری سنت‌جان است.

 

م.ب در روز حادثه با دانشجوی دیگری در تپه‌های Signal Hill که مشرف به دریاست مشغول پیاده روی بودند. هنوز معلوم نیست که آن روز چه اتفاقی بین آن دو افتاد ولی شاکی می‌گوید که ناگهان م.ب او را بغل کرد و سعی کرد او و خودش را از یک پرتگاه ۶۶ متری به پایین پرتاب کند.

 

قربانی که دانشجوی دختر و هم دانشگاهی م.ب است نامش فاش نشده می‌گوید که توانسته شرایط را کنترل کند ولی جراحت‌هایی برداشته است.

 

پلیس ابتدا م.ب را به‌عنوان ایراد ضرب و جرح بازداشت کرد ولی روز دوشنبه به او تفهیم اتهام شد که قصد داشته قربانی را به قتل برساند.

 

نیروی پلیس سلطنتی نیوفاندلند اطلاعات اندکی را درباره این حادثه منتشر کرد که نشان می‌دهد حادثه نتیجه یک درگیری لفظی با شخص سوم است.

 

بنا بر گفته‌های پلیس این کشمکش بین ساعت ۴:۳۰ تا ۵ بعدازظهر روز هفتم آوریل اتفاق افتاده؛ زمانی که دانش‌جویان در حال پیاده‌روی در مسیر Signal Hill بوده‌اند. در این حادثه هر دو نفر جراحات جزئی برداشته‌اند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دانشگاه مموریال نیوفاندلند که آن را با نام دانشگاه مموریال می‌شناسند، مرکزی آموزشی در شهر سنت‌جان در نیوفاندلند است. این دانشگاه که در سال ۱۹۲۵ میلادی تاسیس شده، سابقه‌ای طولانی در رشته‌های آموزش، مهندسی، بیزینس، زمین‌شناسی و پزشکی دارد و به عنوان یکی از دانشگاه‌های معتبر کانادا شناخته می‌شود. این دانشگاه بیش از ۱۸ هزار دانشجو دارد و بزرگ‌ترین دانشگاه کانادای آتلانتیک به شمار می‌رود.

 

در این دانشگاه ۲۳۰۰ نفر به عنوان پرسنل مشغول به فعالیت هستند. بسیاری از سیاست‌مداران و افراد سرشناس نیوفاندلند از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند که دنی ویلیامز، نخست‌وزیر سابق استان یکی از آنهاست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------