جزئیاتی از حادثه واژگونی مینی‌بوس در ساوجبلاغ / بیشترشان افغان بودند



رییس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز گفت: برای امدادرسانی به مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس، هفت آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

به گزارش ایسنا، مهرداد بابایی گفت: تصادف خاور و مینی‌بوس در روستای رامجین شهرستان ساوجبلاغ که صبح امروز اتفاق افتاد، منجر به واژگونی مینی‌بوس و مصدومیت سرنشینان مینی‌بوس شد.

 

این مسئول ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد. ۲۹ نفر از سرنشینان مینی بوس که عمدتا از اتباع افغان بودند، زن و دختربچه و 11 نفر از آنها نیز مرد و پسربچه بودند.

 

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز توضیح داد: این مصدومان برای انجام اقدامات درمانی به چهار مرکز درمانی کوثر، امام جعفر صادق، باهنر و مدنی منتقل شدند.

 

بابایی گفت: سرنشینان این مینی بوس که مصدوم شدند، اکثرا دچار جراحت‌های سطحی بودند و به صورت سرپایی در حال درمان و در اورژانس بیمارستان های مذکور تحت نظر هستند.

 

رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز همچنین گفت: اکثر مصدومان حادثه واژگونی مینی بوس به صورت سرپایی درمان شده اند.

 

مهرداد بابایی اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه کامیون با یک دستگاه مینی بوس در روستلی رامجین شهرستان ساوجبلاغ برخورد کرد. این برخورد باعث از دست رفتن کنترل مینی بوس و واژگونی آن شد. اکثر سرنشینان این مینی بوس را اتباع کشور افغانستان تشکیل داده بودند.

 

بابایی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه نیروهای اورژانس به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

 

این مسئول ابراز کرد: نیروهای اورژانس پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات پیش بیمارستانی خود را انجام داده و مصدومان را با آمبولانس به مراکز درمانی انتقال دادند. بر اساس اطلاعات دریافتی حال جسمانی اکثر مصدومان این حادثه مساعد است و بیشتر آنها پس از چندساعت از بیمارستان مرخص خواهند شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------