آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

شکارچی دختربچه‌ها دستگیر شد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
مرد میانسال که سوار بر موتور در کوچه‌ پس‌کوچه‌های شهرستان فیروزآباد پرسه می‌زد و با فریب دختربچه‌ها، نقشه سیاه خود را عملی می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش همشهری، تحقیقات پلیس برای دستگیری این مرد شیطان‌صفت با شکایت خانواده 2دختربچه حدودا 10ساله آغاز شد. پدر یکی از آنها گفت: چند روزی بود که دخترم گوشه‌گیر بود و هر وقت از او می‌پرسیدیم که چه اتفاقی برایش افتاده، گریه می‌کرد. تا اینکه بالاخره قفل سکوت را شکست و از ماجرای شومی که برایش رخ داده بود پرده برداشت.

دخترم گفت که چند روز پیش، وقتی در کوچه سرگرم بازی بوده، مرد موتورسواری به او نزدیک شده و گفته که «من دوست پدرت هستم و او مرا فرستاده که تو را پیش او ببرم».

 

مرد موتورسوار با این ترفند دخترم را فریب داده و سوار موتور کرده و به محلی خلوت برده و پس از آزار و اذیت، رهایش کرده است. درحالی‌که دختربچه دوم نیز دچار چنین سرنوشت هولناکی شده بود، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری مرد شیطان‌صفت وارد عمل شدند. آنها در نخستین اقدام به بررسی دوربین‌های مداربسته و تحقیقات میدانی پرداختند و موفق شدند سرنخ‌هایی ازمرد موتورسوار به‌دست آورده و هویت او را شناسایی کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد حدودا 50ساله است و در یکی ازمحله‌های فیروزآباد زندگی می‌کند.

 

سرهنگ مهدی جوکار، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: با شناسایی متهم، مأموران موفق شدند او را در یکی ازکوچه‌های شهر درحالی‌که به‌دنبال طعمه‌ای جدید می‌گشت شناسایی و دستگیر کنند.

 

به‌گفته وی، متهم پس از شناسایی‌شدن از سوی 2دختربچه خردسال، با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------