تصاویری از تصادف قطار در دامغان/ یک کشته و 31 زخمی، آمار نهایی



اخبار حوادث - تصاویری از تصادف قطار در دامغان/ یک کشته و 31 زخمی، آمار نهایی

بر اثر برخورد شدید قطار مسافربری و باری در ایستگاه امروان دامغان یکی از مسافران قطار مسافربری کشته و تعدادی دیگر نیز مجروح و به بیمارستان ولایت دامغان و کوثر سمنان منتقل شدند

اخبار ,اخبار حوادث ,تصادف قطار در دامغان

 

اخبار ,اخبار حوادث ,تصادف قطار در دامغان

 

اخبار ,اخبار حوادث ,تصادف قطار در دامغان

 

اخبار ,اخبار حوادث ,تصادف قطار در دامغان

 

اخبار ,اخبار حوادث ,تصادف قطار در دامغان

 

اخبار ,اخبار حوادث ,تصادف قطار در دامغان

 

به گزارش خبرآنلاین؛ روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد، قطار فوق‌العاده 9 طوس مسافری محور تهران-مشهد در ایستگاه امروان از توابع شهرستان دامغان دچار سانحه شد.

 

متن بیانیه روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به این شرح است: «قطار فوق‌العاده 9 طوس مسافری تهران-مشهد در ایستگاه امروان ساعت 22:10 دچار سانحه شد.

 

بر اساس این گزارش، سانحه بر اثر برخورد قطار مسافری با یک رام قطار باری متوقف در ایستگاه صورت گرفته است و به جراحت تعدادی از مسافرین منجر شده که اغلب آنان به صورت سرپایی مداوا و 7 تن به بیمارستان اعزام شده‌اند که حال دو تن از آنان وخیم گزارش شده است.»

 

همچنین احد طاهری، مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان به مهر گفت: در حال حاضر مسیر تردد قطارهای تهران مشهد و بلعکس با حضور مدیر کل راه آهن شمالشرق و کمیسیون سوانح این اداره کل باز شده و تردد به حالت عادی برگشته، یک قطار نیز از سمنان به ایستگاه دامغان اعزام شده تا باقی مسافران را به مقصد برساند.

 

 

 

آمار نهایی؛ یک کشته و 31 زخمی

 مدیرکل بحران استانداری سمنان با اشاره به سانحه برخورد شدید قطار مسافربری با قطار باری در ایستگاه امروان دامغان گفت: بر اثر این سانحه یکی از مسافران قطار مسافربری فوت کرده و ۳۱ نفر نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند.

 

احمد طاهری اظهار کرد: 31 نفر از مصدومان این سانحه ریلی نیز به بیمارستان منتقل شدند تا تحت درمان قرار بگیرند.

 

وی افزود: 31 نفر از این 26 نفر به بیمارستان ولایت دامغان و 5 نفر نیز به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان که ساعتی پیش در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سمنان از وقوع این سانحه خبر داده بود اظهار کرد: عملیات امداد و نجات به پایان رسیده است.

 

 پایان عملیات؛ ساعت 2:15

 بخشدار امیرآباد از اتمام عملیات امداد و نجات مسافران قطار سانحه دیده تهران - مشهد در ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز خبر داد.

 

سید امیز تقوی در دامغان اظهار کرد: تمام مسافران محبوس شده در این قطار مسافربری تا این ساعت به طور کامل آزادسازی شده و عملیات امداد و نجات در این زمان به اتمام رسیده بود.

 

بخشدار امیرآباد با اشاره به حضور به موقع نیروهای امدادی اعم از امدادگران جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، پلیس راه و نیروی انتظامی و به ویژه نیروهای سپاه، از سرعت عمل و تلاش بی وقفه آنان برای تسریع در نجات حادثه دیدگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش تسنیم؛ این در حالی بود که برخی رسانه‌ها در گفت وگوهائی مختلف از ادامه داشتن عملیات نجات تا ساعت 3 و 55 صبح امروز خبر می‌دادند.

 

عملیات امداد و نجات با سرعت عمل مناسب نیروهای امدادی تا ساعت 2 و 15 دقیقه به طول انجامید و این عملیات در این ساعت به پایان رسید.

اخبار حوادث - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------