زن عمويم با شيطان ارتباط داشت كشتمش!



اخبار حوادث - زن عمويم با شيطان ارتباط داشت كشتمش!

اعترافات متهم نشان از حالت غيرعادي وي داشت، حالتي كه در جريان تحقيقات بعدي مشخص شد ناشي از اختلالات روحي رواني‌اش است.

راننده پژوي آردي حدود 30 كيلومتر را با سرعتي سرسام‌آور طي كرد و در زماني كوتاه از صومعه‌سرا خود را به مركز استان گيلان رساند، خورشيد روز يازدهم خرداد ماه هنوز غروب نكرده بود كه خودروي گشت پليس متوقفش كرد. حركات وي به قدري مشكوك بود كه شك ماموران گشت انتظامي رشت را برانگيخت.

به گزارش اعتماد، مرد 46 ساله از پژوي آردي پياده شد، ديدن سر و وضع اين مرد هيچ جاي شكي براي ماموران باقي نگذاشت، مرد با دست‌ها و لباس‌هاي غرق در خون بدون هيچ مقاومتي دستگير و به همراه ماموران به كلانتري محل دستگيري منتقل شد. در راه انتقال به كلانتري اين مرد با بهانه‌هاي واهي و اظهارات ضد و نقيض سعي در گمراه كردن ماموران داشت تا اينكه آنان به محل كلانتري رسيده و بازپرس قتل هم به محل آمد و تحقيقات اوليه از متهم آغاز شد و اين مرد پس از تناقض‌گويي‌هاي پي‌درپي به قتل يك پيرزن در صومعه‌سرا اعتراف كرد.

با دستور بازپرس، رسيدگي به موضوع و پيگيري پرونده به ماموران پليس آگاهي واگذار شد و سرهنگ فلاح كريمي رييس پليس آگاهي گيلان به همراه كارآگاهان پليس آگاهي به محل آمدند، تحقيقات تخصصي از متهم آغاز شد و او بار ديگر در جملاتي كوتاه از قتل يك پيرزن در صومعه‌سرا به دست خودش خبر داد. او علت اين كار را نفوذ شيطان به جسم اين پيرزن اعلام كرد.

اعترافات متهم نشان از حالت غيرعادي وي داشت، حالتي كه در جريان تحقيقات بعدي مشخص شد ناشي از اختلالات روحي رواني‌اش است. كارآگاهان به همراه متهم به صومعه‌سرا و محل جنايت رفتند. جسد پيرزني سالخورده غرق در خون در خانه‌يي روستايي افتاده بود كه پس از انجام تحقيقات جنايي از محل با دستور مقام قضايي جسد به پزشكي قانوني منتقل شد.

پس از انتقال جسد، متهم به بازسازي صحنه جرم پرداخت و در اعترافاتش گفت: «مقتول زن عمويم بود و با شياطين ارتباط داشت، شيطان به جسمش نفوذ كرده بود و كارهاي نادرستي انجام مي‌داد، به همين دليل صبح روزي كه دستگير شدم به خانه‌اش رفتم و پس از درگيري با او به‌ وسيله تيغ موكت‌بري و چاقو، آشپزخانه چندين ضربه به بدنش وارد كرده و به سمت رشت متواري شدم.»

سرهنگ فلاح كريمي، رييس پليس آگاهي استان گيلان با تاييد اين خبر به «اعتماد» گفت: «در تحقيقات انجام شده از متهم به قتل مشخص شد كه وي داراي بيماري روحي و رواني بوده و در ذهن خودش توهم داشته كه زن عموي سالخورده‌اش با شيطان در ارتباط است، اما واقعيت اين گونه نبود.» رييس پليس آگاهي گيلان ادامه داد: «پيرزن 80 ساله كشاورز بوده و زميني كشاورزي داشته است و با وجود سن بالا خود در زمينش كشاورزي مي‌كرد.»

سرهنگ فلاح كريمي با اشاره به تشكيل پرونده براي متهم در شهرستان صومعه‌سرا گفت: «پس از تشكيل پرونده، اين مرد به دادسراي صومعه‌سرا منتقل شد و در حال حاضر پرونده وي در دست بررسي است. متهم نيز هم‌اكنون در زندان به سر مي‌برد.»
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------