سرقت مسلحانه نافرجام از یک بانک



اخبار حوادث - سرقت مسلحانه نافرجام از یک بانک

مرد مسلحی که با ورود به بانکی در خیابان ولیعصر قصد داشت نقشه یک سرقت مسلحانه را عملی کند وقتی سرگرم جمع کردن پول‌ها بود توسط کارمندان بانک دستگیر شد.

به گزارش همشهری، چند روز قبل وقتي كارمندان بانكي دولتي در خيابان وليعصر براي شروع كارشان آماده مي‌شدند مردي مسلح را در برابر خود ديدند.

مرد جوان با ورود به بانك اسلحه كمري‌اش را رو به كارمندان گرفت و شروع به تهديد كرد. او براي ترساندن كارمندان 3گلوله هوايي شليك و آنها را در گوشه‌اي جمع كرد. او سپس سراغ رئيس بانك رفت و از او خواست درِ گاوصندوق را باز كند. مرد مسلح تهديد كرد درصورتي كه خواسته‌اش عملي نشود حادثه تلخي در بانك رخ خواهد داد.

در چنين شرايطي در گاوصندوق گشوده شد و مرد مسلح با رها كردن كارمندان بانك سراغ پول‌ها رفت و سعي كرد آنها را داخل كيسه‌اي كه همراهش بود بريزد. در اين لحظات او كاملا از كارمندان بانك غافل شده و همه توجه‌اش به پول‌ها بود كه در همين لحظه 3نفر از كارمندان بانك به طرف او حمله كردند و توانستند دستگيرش كنند. مرد سارق تحويل مأموران كلانتري 101تجريش داده شد و از او 21فشنگ جنگي، يك عينك آفتابي، يك كلاه نقابدار، ماسك طبي و يك حلقه چسب پهن كشف شد.

بازجويي‌هاي اوليه از اين مرد نشان داد او به تنهايي نقشه سرقت مسلحانه از بانك را اجرا كرده و همدست ديگري ندارد.

او در اعترافاتش گفت: من مشكلات مالي داشتم به همين دليل تصميم گرفتم از بانك سرقت كنم. ابتدا يك كلت كمري و چند فشنگ خريدم و صبح امروز(روزحادثه) مقابل بانك رفتم. كارمندان بانك يكي يكي وارد شدند و هنوز خبري از مشتريان نبود تا اينكه چند دقيقه بعد من وارد شدم و شروع به تهديد كارمندان كردم و در ادامه سراغ پول‌ها رفتم اما كارمندان بانك دستگيرم كردند.

براساس اين گزارش هم‌اكنون اين مرد در بازداشت بسر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.
اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------