گاز فندک 5 مغازه را در همدان به آتش کشید



اخبار ,اخبار حوادث ,آتش سوزی

 

اخبار حوادث - گاز فندک 5 مغازه را در همدان به آتش کشید

مشتعل شدن گاز فندک صبح امروز شنبه در یک گاراژ موجب آتش گرفتن پنج مغازه در شهر همدان شد.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان در این ارتباط به ایرنا گفت: ساعت 6 و 21 دقیقه صبح امروز یکی از کارگران شهرداری بعد از شنیدن صدای انفجار و دیدن حلقه های دود که از گاراژ پاسارگاد در نزدیکی میدان هکمتانه شهر همدان بلند می شد موضوع را به عوامل آتش نشانی گزارش داد.

مسعود دهبانی افزود: تیم های آتش نشانی در کمتر از 55 ثانیه در محل بروز حریق حضور یافته و با توجه به گسترده بودن حریق ابتدا با استفاده از دستگاه فوماتیک و ترکیب کف و آب اقدام به مهار حریق کردند.

وی با ذکر اینکه 11 تیم آتش نشانی در این عملیات مشارکت کردند بیان کرد : آتش از مغازه دارای گاز فندک و زغال آغاز شده و بعد از آن به دو مغازه و دو انبار مجاور سرایت کرده است.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: قرار گرفتن گاز فندک و زغال در کنار یکدیگر از نظر ایمنی غیرقانونی و مشکل ساز است و همین امر عاملی برای بروز چنین حادثه ای شد.

دهبانی اضافه کرد: محتویات داخل مغازه تخلیه بار، سیگار فروشی و دو انبار مجاور به طور کامل آسیب دیدند و دو مغازه لوازم یدکی و تزئینی وسایل نقلیه و انبار چسب به علت حضور به موقع آتش نشانان هیچگونه خسارتی ندیدند.

وی گفت: نبود سرایدار در این مکان و نبود کپسول های اطفای حریق از عمده علل گسترش آتش در این مکان است که انتظار می رود شهروندان با رعایت اصول ایمنی از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.
اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------