اخاذی اینترنتی به بهانه مرحله دوم سبد کالا



اخبار حوادث - اخاذی اینترنتی به بهانه مرحله دوم سبد کالا

رییس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارقی اینترنتی که به بهانه آغاز اعطای مرحله دوم سبد کالای خانوار اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ˈاسداله زحمکشˈ روز سه شنبه اظهار کرد: فردی با مراجعه به پلیس فتا، عنوان کرده بود که مبلغ یک میلیون و 800 هزار ریال از حساب بانکی وی به طورغیرمجاز برداشت شده است و این را زمانی متوجه شده که برای اخذ موجودی به بانک مراجعه کرده بود.
 
وی افزود: در پی این شکایت، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم پس از دستگیری در مقابل مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و گفت که با مطرح کردن اینکه سبد کالای دور دوم اعلام شده از مالباخته خواسته تا برایش سبد کالا بگیرد و با همین ترفند شاکی را فریب داده و پس از دریافت کارت به عابر بانک مراجعه و رمز دوم کارت را فعال کرده و از حساب وی برداشت نمودم.
 
رییس پلیس فتا با اشاره به افزایش رو به رشد سرقت های اینترنتی از طریق اعتماد به اطرافیان از شهروندان خواست تا از کارت های عابر بانک خود به خوبی محافظت کرده و از دسترسی افراد سودجو به این کارت ها جلوگیری کنند.
 
وی گفت: همشهریان توجه داشته باشند، هرگونه خبر در خصوص سبد کالا از طریق رسانه های رسمی کشور اعلام خواهد شد و به شایعات و سخنان سودجویان توجه نکنید.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------